  • 11. Data: 2014-09-12 21:10:21
    Temat: Re: Jaki rejestrator video polecacie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, September 12, 2014, 8:56:03 PM, you wrote:

> [...]

    Czego używasz do edycji?

    > http://youtu.be/vj0DWOT7b-M
    > Około 35 sekundy jest łączenie dwóch filmów.

    Jakby nawet na lekką zakładkę było...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-09-12 21:30:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Sep 2014 21:10:21 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Czego używasz do edycji?

    QuickTimePro

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-09-13 02:06:41
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Z GPS czy bez ?

    Bez. Zwykle jeździmy z TŻ w dłuższe trasy. Nauczyłem ją czytać mapy.
    Ostatnio sama odkryła, że drogi mają numery i już nie musi się uczyć
    miast po drodze. Nie potrzebuję więc GPS.
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2014-09-13 10:18:58
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bez. Zwykle jeździmy z TŻ w dłuższe trasy. Nauczyłem ją czytać mapy.
    > Ostatnio sama odkryła, że drogi mają numery i już nie musi się uczyć miast
    > po drodze. Nie potrzebuję więc GPS.

    ale chodzi o to czy rejestrator ma miec GPS, zapisywac predkosc itp

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2014-09-13 20:49:05
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > ale chodzi o to czy rejestrator ma miec GPS, zapisywac predkosc itp

    Aż tak wypasiony nie musi być.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2014-09-13 23:27:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-13 20:49, Grzexs pisze:
    > Aż tak wypasiony nie musi być.

    To już Ci prawidłowo w wątku doradzono.

    EOT.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2014-09-15 07:09:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-11 10:06, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > http://allegro.pl/g1w-novatek-96650-rejestrator-kame
    ra-1080p-fullhd-i4581885815.html

    > Takie coś ??

    Tak, takie coś :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2014-09-15 07:13:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-12 00:05, *Tomasz Pyra* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > I jak to działa?
    > Filmy w necie widziałem - jakość by mi odpowiadała.
    >
    > Ale czy nie ma jakiś upierdliwości obsługowych?

    Nie zauważyłem :)

    > Kawałki które nagrywa da się połączyć w dłuższe, płynne nagranie? (bo
    > niektóre kamery między plikami potrafią mieć nawet sekundowe dziury)
    > Sam się włącza, wyłącza itd?

    Nie zauważyłem przerw w miejscu zmiany pliku. Samo się włącza i wyłącza,
    ma czujnik uderzeń i zabezpiecza przed skasowaniem aktualny plik. Można
    też ręcznie zabezpieczyć wciskając jeden klawisz na obudowie.
    Jedyne niebezpieczeństwo jest takie, że po zaniku zasilania nagrywa
    jeszcze chwilę i zbyt szybkie wyjęcie karty uszkadza ostatnie nagranie.

  • 19. Data: 2014-09-18 02:12:09
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.09.2014 o 01:55, Grzexs pisze:
    > Jak w temacie. Chciałbym sobie zamontować, a tyle tego jest, a nie za
    > bardzo się znam. Polećcie albo odradźcie.

    Tu https://www.youtube.com/watch?v=M_Jhq8Di5mE masz zapis nocą z
    Prestigio RoadRunner 300I Portable Car Video Recorder. Kamerka około 170
    zł kosztuje
    http://allegro.pl/rejestrator-trasy-jazdy-prestigio-
    roadrunner-300i-i4591830323.html
    Niewątpliwy plus to łatwość demontażu, jeśli nie chcesz zostawiać na noc
    w aucie, ale za te pieniądze GW1H kupisz, które moim zdaniem ciut lepiej
    sobie radzi. Jakość 1280x720 30 klatek.

    --
    anacron

  • 20. Data: 2014-09-19 09:49:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.09.2014 o 18:02, jerzu pisze:

    > U mnie nie tworzy katalogu RO, tylko plik dostaje atrybut +r. Można to
    > wymusić ręcznie, przycskiem "menu", po przycisnięciu aktualnie
    > nagrywany plik dostaje własnie atrybut +r.

    Jeśli miałbym się czepiać, to traci w, bo r ma zawsze. :D

    --
    anacron