  • Data: 2011-08-04 21:31:20
    Temat: Re: Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tadeusz" <...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j1c6fi$2hhg$1@newsread1.aster.pl...

    > co sądzicie o takim wynalazku:
    > http://allegro.pl/prostownik-12v-pelny-automat-10a-g
    warancja-2-lata-i1734249622.html
    > albo takim:
    > http://allegro.pl/prostownik-prostowniki-na-6v-12v-0
    -8a-3-8a-sklep-i1743726967.html
    > ewentualnie takim:
    > http://allegro.pl/prostownik-ladowarka-automat-aku-1
    2v-15a-do-200ah-i1751027434.html

    > A może coś jeszcze innego?

    Dla mnie najlepszy prostownik do "kwasiora" w aucie to zaden "impulsowiec"
    a najzwyklejszy transformatorowy z mostkiem prostowniczym
    oraz odczepami na uzwojeniu pierwotnym (do skokowej regulacji).
    Wbudowany amperomierz i woltomierz pokazuje co sie dzieje z bateria.
    No ale to samorobka :) sluzy juz od wielu lat w rodzinie,
    i jest praktycznie nie_do_zajechania.
    Moze nie jest "trendy" a ja nie dzisiejszy, ale impulsowego bym nie chcial
    ;)