  • Data: 2011-08-04 21:36:47
    Temat: Re: Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budowałem sporo prostowników i zawsze stawiałem na duży transformator.

    W tym roku padł mi aku w zimę i musiałem go szybko reanimować. Kupiłem
    jakieś badziewie w biedronce za 50 zeta i o dziwo spisał się. Gdy zajrzałem
    do środka okazało się ze tam siedzi transformatorek z rzutnika.
    Wniosek dla mnie. Do podładowania aku byle gówno wystarczy. Zreszto jak aku
    słaby to wydatek na wymiane Cię nie minie. To tylko odroczenie.