  • 11. Data: 2010-04-29 12:51:15
    Temat: Re: Jaki program do wykonywania zdjec przez sterowniki TWAIN
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    bagno rzecze:

    > Ja tam widze jedynie jakiś Batch Scanning ale to nie jest to czego
    > szukam. Musi być jakis interwal czasowy do ustawienia. Chyba, ze

    Dlaczego nie? Chcesz właśnie zrobić batch scanning (tyle, że zamiast
    skanera jest aparat foto). Jeśli aplikacja nie ma interwału czasowego,
    zawsze można GUI-popychacz nastawić...

    > Google twierdzi, ze QuickScan to jakis program antywirusowy i cos
    > tam jeszcze.

    Poważnie? Google po nakarmieniu QuickScan TWAIN daje:
    http://www.burrotech.com/quickscan.php

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 12. Data: 2010-04-29 13:42:54
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 23:20:50 +0200, bagno napisał(a):

    > Nie interesuje mnie zadne potwory po 100MB (bo takie spotkalem) ani
    > inny szajs wygladajacy jak z czasow windows 3.11 (takie tez widzialem).
    >
    > Jest jakis prosty program ktory pozapisuje mi takie zdjecia ? Moze generowac
    > serie plikow graficznych albo od razu jakis film AVI.

    Moze ...IrfanView? :-) Ma obsluge twaina i ma command line, mozna sie
    pobawic.

    --
    pozdrawiam
    Norbert