eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki prąd spoczynkowy?Re: Jaki prąd spoczynkowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki prąd spoczynkowy?
    Date: Mon, 6 Apr 2015 18:17:21 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <mfv446$gfi$1@dont-email.me>
    References: <mfukdi$g75$1@dont-email.me> <d...@4...net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 6 Apr 2015 23:16:23 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="265ab2c7a56fe4013163b9d226ca392b";
    logging-data="16882";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/6CHMiHrRv9EUSXV6JbMho"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <d...@4...net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:hpgV7ZyAkTr2sWXpmgmRJr78uEQ=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559460
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:dyjg8d82pm9k.1r1puc7u7d9y2.dlg@40tude.net...
    > Powiedziałbym że jak wszędzie - kilkanaście mA, max kilkadziesiąt.

    Co to znaczy jak wszędzie? :-))) Tyle co np. w zegarku kwarcowym?

    > Policz to tak - masz akumulator powiedzmy 50Ah.
    > Jeżeli auto ciągnie 50mA, to wypompuje do zera taki akumulator w 1000h.
    > Czyli po miesiącu stanie samochód powinien nadal odpalić.
    > Zimą trochę krócej, ale nadal nie w tydzień.
    >
    > Jeśli po tygodniu nie możesz uruchomić, to albo samochód zużywa kilkaset
    > mA
    > (a to za dużo), albo akumulator ma niedużą pojemność.

    Niestety zdarza się to bardzo rzadko.

    > Proponowałbym standarodowo - ustal amperomierzem spoczynkowe zużycie prądu
    > (za pierwszym razem dla pewności mierzyłbym go z godzinę po wyłączeniu
    > silnika), a potem odpinaj po kolei bezpieczniki.
    >
    > Wcześniej jeszcze upewnij się że na 100% gasną wszystkie światełka w
    > bagazniku, schowkach, podświetlenia itp. itd.

    Wszystko byłoby proste jak opisujesz gdyby problem był zawsze.
    A problem niestety pojawia się i znika :-) a raczej :-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: