  • 1. Data: 2011-10-20 05:57:04
    Temat: Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Jaki (najchętniej darmowy) player mp3
    na Symbiana polecicie? Ten fabryczny z E51
    jakoś toporny mi się wydaje...

    W zasadzie z wymagań tylko wygodne
    listy utworów* i mała zasobożerność.
    Ew. equalizer (ale niekoniecznie).

    Dzięki z góry,

    * w E51 można dodać utwór do playlisty
    jedynie z całego stada utworów znalezionych
    w urządzeniu, bez wygodnego przeglądania
    po folderach. A może to tylko ja nie umiem? ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2011-10-20 10:37:32
    Temat: Re: Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości
    >* w E51 można dodać utwór do playlisty
    >jedynie z całego stada utworów znalezionych
    >w urządzeniu, bez wygodnego przeglądania
    >po folderach. A może to tylko ja nie umiem? ;-)

    Nie wiem jak w E51, ale w C6 listy sie wygodnie tworzy ... na
    komputerze.
    Zwykly plik m3u, wpisac zawartosc ... albo od razu z komputera
    skopiowac, przeciez na pewno masz gotowe :-)
    Potem tylko odswiezyc fonoteke i dziala.

    Jesli masz mp3 dobrze otagowane, to i dodawanie w telefonie dziala
    znosnie.

    Mozna tez odtwarzac z file managera, wygodnie przegladajac katalogi
    ... ale to ma jeszcze wieksze wady :-(

    J.

  • 3. Data: 2011-10-20 12:37:04
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 20-10-2011 12:37, J.F rzecze:

    > Nie wiem jak w E51, ale w C6 listy sie wygodnie tworzy ... na komputerze.
    > Zwykly plik m3u, wpisac zawartosc ... albo od razu z komputera
    > skopiowac, przeciez na pewno masz gotowe :-)

    Nie mam. Audiobooków słucham na komórce :-)
    Ale faktycznie chyba tak będzie najprościej. Dzięki za tip.

    > Mozna tez odtwarzac z file managera, wygodnie przegladajac katalogi ...
    > ale to ma jeszcze wieksze wady :-(

    No i tak właśnie obecnie odtwarzam.
    Bo dla mnie to ma mniejsze wady ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-10-20 13:14:54
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    http://www.fivn.com/products/player.html

    --
    SP4OLN

  • 5. Data: 2011-10-20 14:06:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://www.fivn.com/products/player.html

    ...a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)

    Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
    odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

  • 6. Data: 2011-10-20 14:11:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ...a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)

    "Formats that the player tries to check if they can be played are: aac, amr,
    mid, mp3, mp4, ogg, wav and wma."
    Ups, ogg jednak wspiera :)

    > Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
    > odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

    Podtrzymuje :)

  • 7. Data: 2011-10-20 19:28:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:11:19 +0200, Q napisał(a):

    > "Formats that the player tries to check if they can be played are: aac, amr,
    > mid, mp3, mp4, ogg, wav and wma."
    > Ups, ogg jednak wspiera :)

    Uwazaj - ogg to tylko kontener.
    Czym naprawde skompresowane pliki ogg to nie wiesz, i czy odtwarzacz
    potrafi to zdekompresowac to tez nie wiesz.

    J.

  • 8. Data: 2011-10-20 19:57:21
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Q (n...@s...pl)
    in news:j7p9us$is0$1@news.task.gda.pl

    > Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
    > odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

    Ja kiedyś używałem CorePlayera.

    MSz

  • 9. Data: 2011-10-20 20:36:47
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    J.F. napisał:

    > Uwazaj - ogg to tylko kontener.
    > Czym naprawde skompresowane pliki ogg to nie wiesz, i czy odtwarzacz
    > potrafi to zdekompresowac to tez nie wiesz.

    W 90% przypadków to będzie Vorbis/Theora i to zapewne "autor
    [informacji] miał na myśli".

    m.

  • 10. Data: 2011-10-21 04:54:13
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:j7od7g$m6j$1@news.onet.pl...
    > Jaki (najchętniej darmowy) player mp3
    > na Symbiana polecicie? Ten fabryczny z E51
    > jakoś toporny mi się wydaje...

    Polecam TTPoda. Znakomity odtwarzacz.
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=35972

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "