  • 21. Data: 2011-10-26 06:30:34
    Temat: Re: Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:j88742$doc$1@news.onet.pl...

    > A szkoda nawet tych pięciu minut
    > (pomijając fakt, że to tylko zapewne
    > czas samego flashowania) w celu instalacji
    > odtwarzacza do testowania, który by pewnie
    > za chwilę poleciał do kosza (widzę po screenach) ;-)

    Moze po prostu nie potrafisz zlamac tego symbiana i tylko wstydzisz sie przyznac :)
    Jak kazdy swiadomy uzytkownik wie, zhackowany symbian uzyskuje zupelnie nowa
    funkcjonalnosc. Podpisywanie kazdej aplikacji wraz z wyrabianiem calego tego
    certyfikatu, to wlasnie najwieksza strata czasu. Ale jesli faktycznie masz tracic te
    5 minut, by zainstalowac tylko jedna aplikacje, ktora z gruntu ci sie nie podoba,
    choc znasz ja wylacznie ze screenow, to dziwie sie, ze nie szkoda ci bylo kolejnych 5
    minut na powyzsza odpowiedz w tym watku. Fakt, ze sam jestes autorem pytania o player
    mp3 do symbiana jest tu tym bardziej ubolewania godne i powoduje , ze ja wlasnie
    zaluje zmarnowania swoich 5 minut :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 22. Data: 2011-10-26 06:45:17
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-10-2011 08:30, VomitroN rzecze:

    > Moze po prostu nie potrafisz zlamac tego symbiana i tylko wstydzisz sie przyznac :)

    Nie chce mi się. Cholera, jak człowiek robi się leniwy na starość...

    > Jak kazdy swiadomy uzytkownik wie, zhackowany symbian uzyskuje zupelnie nowa
    funkcjonalnosc.

    Hackowałem E50, z powodzeniem. Coś tam o tym wiem.

    > Podpisywanie kazdej aplikacji wraz z wyrabianiem calego tego certyfikatu, to
    wlasnie najwieksza strata czasu.

    Wyrabiasz raz, podpisujesz spod prawokliku. A zwykle aplikacje po
    prostu są już podpisane (sprawdzić, czy nie pirat).

    > Ale jesli faktycznie masz tracic te 5 minut, by zainstalowac tylko jedna aplikacje,
    >ktora z gruntu ci sie nie podoba, choc znasz ja wylacznie ze screenow,
    to dziwie sie,

    Jakby to była faktycznie kwestia 5 minut - zgoda. Ale (świadomie?)
    pominąłeś, że trzeba jeszcze zakupić (lub spiracić, w co się nie bawię)
    soft do flashowania, znaleźć shakowany rom, zrobić kopię na wypadek
    itp.- to cała zabawa zaczyna się przedłużać.

    A na screenach widać wszystko, to jak z radiem samochodowym- im więcej
    odpustowych świecidełek na panelu tym gorsza jakość dźwięku :-)

> [...]
    bardziej
    >ubolewania godne i powoduje , ze ja wlasnie zaluje zmarnowania swoich

    Nikt Ci nie każe się wypowiadać. A ja już napisałem, że znalazłem
    aplikację, która mi odpowiada (może komuś w przyszłości to info się
    przyda).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 23. Data: 2011-10-26 10:48:27
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:j88a9u$ohv$1@news.onet.pl...

    > Nikt Ci nie każe się wypowiadać. A ja już napisałem, że znalazłem
    > aplikację, która mi odpowiada (może komuś w przyszłości to info się
    > przyda).

    Szukales jakiegos odtwarzacza to i znalazles "JAKIS".
    Udanego odsluchu zycze :)

  • 24. Data: 2011-10-26 11:07:34
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    W dniu 2011-10-26 07:50, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > czas samego flashowania) w celu instalacji
    > odtwarzacza do testowania, który by pewnie
    > za chwilę poleciał do kosza (widzę po screenach) ;-)

    3-s60v5-s3-vt19051.htm

    > Rzeczone JAF i Phoenix są darmowe, czy płatne?
    >
    > BTW: mAudioBookPlayer sprawdza się przyzwoicie-
    > raczej przy nim zostanę :-)

    Ja uzywam i polecam FolderPlay, poniewaz ma opcje odtwarzania od
    ostatnio zatrzymanego miejsca.
    Do audiobookow jest to idealne.

  • 25. Data: 2011-10-26 11:12:40
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    W dniu 2011-10-20 16:06, Q pisze:

    > ...a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)
    >
    > Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
    > odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

    Na SmartMovie ida takze formaty strumieniowe, lacznie z flv.
    Program jest calkiem przyjemny i funkcjonalny.