  • Data: 2011-06-08 10:34:44
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze:

    > Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
    > (sytuacji) to porażka.
    > Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a
    > quattro przejechało.

    Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego
    czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka
    na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test
    tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi
    nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;)
    Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to
    możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz
    film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie
    jest do końca obiektywny.
    http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4

    --
    Pozdrawiam,