    From: a...@h...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jaki motor?
    Date: Sat, 18 Jul 2009 16:53:52 +0200

    "CeSaR" <a...@m...com> writes:

> [...]
    > WL ale chyba dobrze że mi przeszło. Gotów byłem wtedy wydać kupę kasy
    > a z perspektywy widzę, że nie poświęciłbym mu należnego czasu.
    > Ale to historia.
    > Bardzo podobał mi się post Falco o krystalizowaniu wyboru (Falco -
    > pozdrawiam, mam nadzieję że pamietasz wspólne wyjazdy na Litwę
    > garbusami). Zainteresowania widzę wciąż mamy podobne ale ja jednak
    > poszukuję czegoś większego :) przez wzgląd na moje gabaryty:-)
    > Ta propozycja
    > http://tinyurl.com/q36act
    > wygląda ciekawie, może trochę za sportowo ale jest OK.

    Mały bandit to jest świetny motocykl na pierwszy i na miasto, ale nie
    dla ciebie. Mam ~170cm wzrostu i o ile dobrze się jeździ po mieście,
    to po 3 dniach trasy (w sumie jakieś 700km, lajtowo) stwierdziłem, że
    jest za niski i trzeba sprawdzić opcje jak podnieść kanapę (nie chodzi
    o podniesienie zawieszenia, tylko, żeby nogi były mniej podkurczone).

    > Da się radę coś dla "starego" wydłubać? :-)

    Tenere? Africa Twin? Transalp?

    a.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm