  • 61. Data: 2010-03-09 20:29:25
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Tomy M. pisze:
    > Brak doświadczenia + Virago 535 = ... będzie bolało
    > szczególnie jeżeli do tego kupisz sobie kas bez szczęki :-)

    o co Ci dokładnie chodzi?
    Nie chcę żadnego ścigacza, enduro, tylko virażke. Co, powinienem na
    początek kupić 125-tke?

    --
    Krzysiek

  • 62. Data: 2010-03-09 20:44:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości grup
    > owszem, uważam że dynamicznie można jeździć prawie każdym pojazdem.

    Kluczowe znaczenie (w przypadku wirazki) ma wyraz _prawie_. :)

    Tak na serio - na poczatek bedzie zajebiscie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 63. Data: 2010-03-09 20:59:44
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Ivam pisze:
    > Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:hn6arn$uqs$...@n...onet.pl...
    >
    > Kluczowe znaczenie (w przypadku wirazki) ma wyraz _prawie_. :)

    e tam, na nauce jazdy jeździłem jakąś 250 i świetnie mi się jeździło. A
    to w tym wszystkim najważniejsze...

    --
    Krzysiek

  • 64. Data: 2010-03-09 21:21:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Krzysiek pisze:

    > owszem, uważam że dynamicznie można jeździć prawie każdym pojazdem.

    Przecież dokładnie to samo napisałem.

    cieszesiezesiezgadzamy

    KJ

  • 65. Data: 2010-03-09 22:15:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-09 21:25, Krzysiek pisze:

    > owszem, uważam że dynamicznie można jeździć prawie każdym pojazdem.

    Slowo klucz - prawie. Zwlaszcza gdy sie trafi na 535 skastrowana do 27
    albo 34 KM a to bardzo jest prawdopodobne.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 66. Data: 2010-03-10 04:40:18
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Kuczu pisze:

    > Slowo klucz - prawie. Zwlaszcza gdy sie trafi na 535 skastrowana do 27
    > albo 34 KM a to bardzo jest prawdopodobne.

    a no właśnie... Pytanie jak się zabrać za zakup takiego motocykla? Zero
    doświadczenia, nie znam osób które się interesują motocyklami, itd.

    --
    Krzysiek

  • 67. Data: 2010-03-10 07:10:22
    Od: n...@s...com

    On Wed, 10 Mar 2010 05:40:18 +0100, Krzysiek <b...@b...com>
    wrote:

    >a no właśnie... Pytanie jak się zabrać za zakup takiego motocykla? Zero
    >doświadczenia, nie znam osób które się interesują motocyklami, itd.

    Wstawic na przeglad do dobrego serwisu PRZED zakupem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 68. Data: 2010-03-10 16:10:26
    Od: r...@p...onet.pl

    > Oj słabiutko to wygląda. Braciak cioteczny dostał takie cudo. Jeździł
    > okazyjnie "po okolicy" bo jeszcze prawka nie miał i po jakichś trzech
    > miesiącach poszedł simering na wale, po ok pół roku szlag trafił tłok z
    > pierścieniami (wypadło zabezpieczenie sworznia - resztę można sobie
    > wyobrazić), w międzyczasie problemy z elektryką. Dodam, że o "sprzęta" dbał.

    O ile z naprawą elektryki nie ma większego problemu, o tyle awaryjny silnik
    dyskwalifikuje w moim uznaniu ten sprzęt.

  • 69. Data: 2010-03-10 19:20:12
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > o co Ci dokładnie chodzi?
    > Nie chcę żadnego ścigacza, enduro, tylko virażke. Co, powinienem na
    > początek kupić 125-tke?

    Chodzi mi o to że tym motocyklem ciężko jeździć początkującemu.
    Kup lepiej coś z normalnym kątem główki ramy, Virago po prostu
    będzie Ci trudno jeździć, manewrowanie w mieście takim motocyklem
    to padaczka. Wiem że zaraz oburzą się właściciele choperów, ale
    mówimy o faktach.
    Jaki motocykl jest zwinny w mieście? Chcesz prawdy?
    YAMAHA DT 125. Żaden motocykl nie ma szans do tego
    motorka, zarówno w manewrowaniu jak i szybkim
    przemieszczaniu. Nawet potężne maszyny sportowe.
    Dlaczego? Dlatego że gdy kierowca DT 125 jeszcze
    ostro przyspiesza to przecinak o wadze 200 kg już
    musi hamować bo zbliża się do skrzyżowania.
    Yamaha DT 125 po wciśnięciu hamulców zatrzymuje
    się praktycznie w miejsu i to przy sporej
    prędkości. Zawdzięcza to niskiej wadze, dobremu zawieszeniu
    i doskonały hamulcom.
    Uważam również że na motocyklu 2T nauczysz się
    jeździć ok. 3 razy szybciej niż jeżdżąc na 4T.
    Wynika to chociażby z tego że będziesz musiał
    ciągle zmieniać biegi, wejdzie Ci to szybko w nawyk
    przestaniesz o tym myśleć, będziesz to robił automatycznie.
    Na 4T też się tego nauczysz, ale liczy się ILOŚĆ
    POWTÓRZEŃ, na 2T będziesz zmieniał biegi ok 3 razy
    częściej niż na 4T.
    Yamaha DT 125 to motocykl idealny, właściwie jeden
    z niewielu sprzętów który nie ma żadnych wad. Konstrukcja
    dopieszczana latami. Praktycznie bezawaryjna. Lejesz
    paliwo i jeździsz. Pali niewiele paliwa, ma niedużą
    moc 14-18KM (ten silnik można rozkręcić do max 30KM)
    ale jest bardzo elastyczny dzięki elektrycznie sterowanemu
    rozrzadowi (zawór wydechowy w postaci wałka, sterowany
    serwomechanizmem za pomocą komputera)

    Ale co ja będę gadał, tutaj sami zawodowcy siedzą co
    się lepiej znają... ja zrobiłem tylko 300 tys. km.
    motocyklami.

    PS. Szczerze mówiąc nie znam nikogo kto nie zaczynając
    od dziecka ... od motoryki, skutera czy mopeda nauczył się
    jeździć na motocyklu. Ale są talenty ukryte :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 70. Data: 2010-03-10 19:31:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tomy M. pisze:

> [...]
    > dopieszczana latami. Praktycznie bezawaryjna. Lejesz
    > paliwo i jeździsz. Pali niewiele paliwa, ma niedużą

    to zalezy od modulu, ponoc przy odblokowanym module i calej reszcie
    nawet okolo 22 KM.

    jakby autor watku chcial te 18 km robic tak bardziej omijajac asfalt to
    ja mam takiego terenowego (opony kostka, handbary, przelozenia zebate na
    mniejszy Vmax za to lepszy moment) detka na wydaniu. Z modulem
    odblokowanym.

    KJ