    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Date: Wed, 10 Mar 2010 20:31:16 +0100

    Tomy M. pisze:

    > Yamaha DT 125 to motocykl idealny, właściwie jeden
    > z niewielu sprzętów który nie ma żadnych wad. Konstrukcja
    > dopieszczana latami. Praktycznie bezawaryjna. Lejesz
    > paliwo i jeździsz. Pali niewiele paliwa, ma niedużą
    > moc 14-18KM

    to zalezy od modulu, ponoc przy odblokowanym module i calej reszcie
    nawet okolo 22 KM.

    jakby autor watku chcial te 18 km robic tak bardziej omijajac asfalt to
    ja mam takiego terenowego (opony kostka, handbary, przelozenia zebate na
    mniejszy Vmax za to lepszy moment) detka na wydaniu. Z modulem
    odblokowanym.

    KJ