  • Data: 2010-03-11 08:32:26
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. pisze:

    > Co ważne: DT 125 nie udaje terenowego motocykla, TO JEST
    > TERENOWY MOTOCYKL.
    > Yamaha DT125 wjedzie dosłownie wszędzie,
    > można tym sprzętem zrobić podjazdy o których rasowe crossy 2T
    > mogą zapomnieć.

    Przesiadlem sie z DT na EXC 2T i mam zadziwiajaco inne doswiadczenie.

    Przy EXC widac jak dualowym moto jest detek. Fajnym, bardzo fajnym ale
    dual sportem. Dla poczatkujacego motocyklisty na sezon nauki idealna
    propozycja (i nie zabija kosztami serwisu jak hard enduro).

    Nie mam duzego doswiadczenia z podjazdami, ale zadziwia mnie skad
    mialaby sie wziasc przewaga DT w tej dziedzinie ?

    Owszem detek z dobrym fachowcem zrobi podjazdy o ktore nikt by go nie
    podejrzewal, ale we wszystkich innych aspektach enduro Detek bierze po
    glowie od hard enduro, o crossach nie mowiac.

    Tu jest duzo fajnych info np. o zaworze wydechu.

    http://dtr125.net/tuningf.htm

    KJ