  • Data: 2010-03-11 15:45:01
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:hn9vur$7gc$1@news.onet.pl...

    > wszystko ok. ale czy taki motocykl nadaje sie na codzienne dojazdy do
    > pracy w takiej odległości?

    Nadaje się doskonale, jeżeli chcesz mieć wygodnie to kup wersję
    z rozusznikiem bo nie wszystkie chyba mają rozrusznik.

    > No i jeszcze jedno... jest żona, z którą chciałbym gdzieś na motocyklu
    > wyskoczyć w weekend.

    Zależy co rozumiesz przez wyskoczyć w weekend.
    Jeżeli ma to być wyprawa na piknik do lasu to
    nie ma problemu.
    Jeżeli jednak ma to być jazda po autostradach czy drogach
    expresowych to tak jak poniżej koledzy piszą, mogą
    być problemy. Przyznam się szczerze że na DT nie
    robiłem nigdy żadnych poważnych tras, DT to motorek
    do kręcenia się po mieście i okolicy, nie nadaje
    się na wycieczki motocyklowe typu wyjazd na zlot
    z Gdańska do Katowic :-)
    DT125 to nie jest motocykl turystyczny, to poręczny
    terenowy motocykl dla w sumie jednej osoby. Dwie
    osoby siedza na nim bardzo wygodnie, jednak mocy
    mu wtedy z pewnością brakuje.
    Jednak jakoś cieżko mi sobie wyobrazić początkującego
    kierowcę który jedzie z żoną w traskę 200 km. Powiedziałbym
    nawet że to się dobrze nie skończy. 200 km na motocyklu
    to jak 400 km samochodem.
    Traktuj DT125 jako motocykl do jazdy przez max 2 sezony.
    Później zechcesz pewnie coś mocniejszego.
    Może po prostu jedź gdzieś z ogloszenia i sprawdź sobie
    ten motocykl, przejedź się. Wyczuj czy geometria ramy
    Ci pasuje, czy nie czujesz się dziwnie na nim itd.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com