eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
  • Data: 2010-03-11 16:07:16
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hnaa05$kua$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Przesiadlem sie z DT na EXC 2T i mam zadziwiajaco inne doswiadczenie.

    O ile mnie pamięć nie myli to EXC 2T to ENDURO, a nie CROSS.
    Poza tym EXC to prawie HARD, nie ma tam dozownika oleju itp.
    EXC to inna para kaloszy, to właściwie wyczynowy sprzęt, służy
    chyba raczej do uprawiania sportu, a nie jazdy do pracy po mieście.
    Polecam go jako DRUGI MOTOCYKL dla fana sportów terenowych :-)

    > Przy EXC widac jak dualowym moto jest detek. Fajnym, bardzo fajnym ale
    > dual sportem. Dla poczatkujacego motocyklisty na sezon nauki idealna
    > propozycja (i nie zabija kosztami serwisu jak hard enduro).

    KTM EXC 125 jest niezłe, ma doskonałe zawieszenie, ale też
    wyższą cenę niż DT 125, jest trudniejsze w obsłudze i mniej
    popularne.
    Zobacz ile kosztuje komplet tarcz sprzęgłowych do EXC i do DT.
    Porównaj cenę.Dodam że w EXC tarcze polecą dwa razy szybciej
    nie pytaj mnie dlaczego ... bo nie wiem.

    > Nie mam duzego doswiadczenia z podjazdami, ale zadziwia mnie skad mialaby
    > sie wziasc przewaga DT w tej dziedzinie ?

    W porównaniu z CROSS'ami 2T 125ccm i tylko!
    CROSS'y mają inną charakterystykę silnika, albo podjedziesz
    pod górę jak strzała ...albo staniesz. Na DT125 szczególnie
    początkujący motocyklista, po prostu wdrapie się powoli
    na szczyt nie przesadzając z prędkością.
    Jeżdżę na SUZUKI RM125 i wiem o czym piszę.

    > Owszem detek z dobrym fachowcem zrobi podjazdy o ktore nikt by go nie
    > podejrzewal, ale we wszystkich innych aspektach enduro Detek bierze po
    > glowie od hard enduro, o crossach nie mowiac.

    Ejjjjj .. chyba się nie rozumiemy. DT125 polecam jako
    sprzęt DLA POCZATKUJACEGO MOTOCYKLISTY i o jego
    możliwościach piszę. Początkujący motocyklista
    na mojej RM125 jeździ do pierwszego upadku maksymalnie
    5 minut. Teoretycznie ... bo praktycznie wsiada
    i po odkręceniu manetki już go nie ma.
    Co do crossów ... na których jeżdżę do podjazdy są
    na nich dużo trudniejsze do przejechania niż na HARD ENDURO.
    CROSS to sprzęt na tor, w lesie wymaga już doskonałych
    umiejętności, początkujący motocyklista nie ma
    co szukać w lesie na crosie.

    > Tu jest duzo fajnych info np. o zaworze wydechu.
    > http://dtr125.net/tuningf.htm

    Jeżeli mam być szczery to ten zawór demontowałem z każdej
    DT jaką miałem :-) + planowanie głowicy + inny wydech
    + poszerzenie i polerowanie kanałów ssących + inna
    membrama + inna dysza główna w gaźniku + dodatki
    do paliwa. Miała w granicach 30 KM.

    Wróćmy do tematu: MOTOCYKL DLA POCZĄTKUJACEGO
    MOTOCYKLISTY JEŻDŻĄCEGO DO PRACY. Terenowość
    DT125 to tylko dodatkowy atut i nic ponadto.

    Odnoszę wrażenie że niektórzy myślą iż uważm
    że DT125 to doskonały motocykl do FMX, CROSS i DAKARU :-)
    To oczywiście nieprawda. Uważam jednak że YAMAHA DT 125 to
    najlepszy PIERWSZY MOTOCYKL.
    Ciekawą alternatywą jest zarówno EXC 125 jak któać
    z APRILIA np. Pegaso 125. Aprilie z silnikami ROTAX
    to naprawdę potwory w swojej klasie (cywilne 125'ki)
    standardowo mają ponad 30KM, a trzeba zauważyć że to
    nie crossy.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: