  • Data: 2010-03-10 23:08:39
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:hn8to3$edc$1@news.onet.pl...
    > Tomy M. pisze:

    > fakt, podobnym motocyklem (nie pamiętam jakim dokładnie) jeździłem na
    > nauce jazdy, była to 250-tka. Niezłą frajdę miałem jak nią jeździłem.

    Raczej była to Yamaha SR 250 (z silnikiem 4T)
    Porównując ją do DT125:

    - SR250 jest słabsza od DT125 i to wyraźnie słabsza
    - DT125 prowadzi się o niebo lepiej od SR 250
    - DT125 jest ok. 15-20kg lżejsza, co czuć badzo wyraźnie (lżej = lepiej)
    - DT125 ma zawiesznie bardziej sportowe SR bardziej komfortowe
    - DT125 DOSKONALE sprawuje się zarówno na ulicy, jak i na asfalcie
    - Do DT125 są dostępne tanie zamienniki części do SR250 z tym trudniej
    - W DT125 sprzęgło chodzi idealnie, w SR250 zazwyczaj bardzo niewyraźnie
    (jeździłem trochę na 3 szt. SR250)

    Co ważne: DT 125 nie udaje terenowego motocykla, TO JEST
    TERENOWY MOTOCYKL.

    ... SR250 przegrywa w każdej kategorii, ale zazwyczaj to nią właśnie
    zdaje się egzamin na prawko :-)

    > w sumie.. może rzeczywiście na początek kupić coś tańszego... będę się
    > zastanawiał...

    To nie kwestia ceny, DT125 to wcale nie jest tani motocykl. To kwestia
    zdrowego rozsądku i odrobiny zaufania do starego motocyklisty :-)
    Być może polubisz teren, Yamaha DT125 wjedzie dosłownie wszędzie,
    można tym sprzętem zrobić podjazdy o których rasowe crossy 2T
    mogą zapomnieć. (obecnie jeżdżę na crosie RM125, jeżdziłem też duuużo na
    DT125 różne modele)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com