  • Data: 2010-07-26 09:22:28
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No no - pogratulowac .. instruktora albo sklerozy :-)

    Nie mam aż takiej sklerozy, żeby nie pamiętać czy spowodowałem szkody u
    kogoś.
    Z AC korzystałem raz - gdy ktoś się połakomił na radio i rozwalił mi szybę w
    Punto.

    > No to srednia wynosi 3. Na ile lat posiadania roznych samochodow ?

    Ponad 20.

    > Alez masz naprawiac, od tego OC jest.

    No właśnie.
    Po co więc do trucie dupy?

    > Na razie mowa tylko o tym ile by kosztowalo OC gdyby kazdy dostawal
    > tyle ile wynosi wycena z ASO.

    Kosztowałoby tyle samo, jako że ubezpieczyciel musi wliczyć właśnie taką
    wartość szkody w kaźdym przypadku.
    A że tego nie wypłaca, to już jego zysk, którego ja nie mam ochoty
    sponsorować mu moim kosztem.

    > policz ile by kosztowaly te szkody razem w/g ASO

    Dwie były całkowita, więc bez zmian, wycenę ostatniej znasz, pozostałe 3 to
    rysy na drzwiach i felgach, gdzie różnica mogła wynieść max kilkaset zł, a
    których w ogóle nie naprawiałem, w ostatnim przypadku auto było dość stare,
    ale też zostało naprawione w ASO, tyle że na zamiennikach, bo tylko na tyle
    wystarczyło odszkodowania.
    Nie korzystam z zakładów krzaków, gdzie nie dostaję auta zastępczego, za to
    dostaję dużo dozę niepewności w zamian za niewiele niższy rachunek.