  • Data: 2010-03-17 07:52:15
    Temat: Re: Jaki kompakt na matrycy BSI: P100, HX1 czy HS-10?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak dla mnie główną wadą jest brak w N i S zooma na obiektywie,

    dla niektorych to wada, dla niektorych zaleta -
    - swoja droga, szkoda, ze nie ma polaczenia obu :)

    osobiscie nie zwracam akurat na to uwagi,
    ale jezeli dzieki temu bedzie dluzej trzymal prad,
    to uznam to za zalete;

    > Nie liczę za wadę zużego zooma, który zapewne nie jest rewelacyjny

    czytalem, ze fuji ma niezle matryce, ale rownoczesnie ma problem z
    obiektywami
    (z aberracja chromatyczna?);
    z kolei nikon chwali sie, ze ma superancki obiektyw...

    a jesli nie brac pod uwage fuji
    (bo go nie ma / albo jak wkoncu wejdzie w chorej cenie)
    to czy w ogole brac pod uwage tego sony?

    czyli: nikon albo fuji, czy jednak nikon albo fuji albo sony? :)