  • Data: 2010-04-03 02:52:50
    Temat: Re: Jaki kompakt na matrycy BSI: P100, HX1 czy HS-10?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 03 of Apr 2010 00:06, Robert Marzec wrote:

    > Nie radzę sony hx1 Totalny niewypał. Robiłem nim zdjęcia w różnych
    > trybach warunkach przez miesiąc ok 2000 fotek Wszystkie zdjęci totalna
    > porażka.
    > Zdjęcia wychodzą jak malowane akwarelą (mała rozpiętość tonalna, brak
    > szczegółów, granic w krawędziach fot. obiektów Nastawiałem iso 120 nic
    > nie pomogło szumy i jeszcze raz szumy-
    > Jedyne co dobre to Filmy nagrywane w HD Po to kupuję aparat aby robił
    > zdjęcia a nie nagrywał filmy, z niewielka strata sprzedałem go.
    > A wróciłem do mojego 7-letniego nikona coolpixa 5400- ZDJĘCIA
> [...]

    E5400 to najporęczniejszy aparat jakim miałem możność się pobawić.
    Robił też filmy z działającym zoomem. Ale kolorki to miał średnie.
    Największy problem z twarzami uciekającymi w fiolet. Ciężko było
    to naprawić. Bywało tak, że na jednym zdjęciu biała ściana wpadała
    w zieleń a twarz we fiolet. Jeśli zlikwidowało się nadmiar jednego,
    to jeszcze bardziej masakrowało się drugie.

    --
    nb