  • Data: 2015-02-06 11:36:44
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Ja nie doczytałem ?
    > A zerknij na tytuł wątku.

    ROTFL
    Czytasz tylko tytuł wątku...
    No to juz mnie jakosc odpowiedzi nie dziwi...

    > A ja jej nie mam i nie chce jej kupić.

    To po kiego się wcinasz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie?
    Brak hobby?

    > I dalej twierdze że na niej poległeś.
    > Bo ile razy można zadawać to samo pytanie wiedząc że odpowiedź
    > nie nastąpi ?

    Przyznaje racje.
    Oczekiwać od ciebie merytorycznej odpowiedzi to rzeczywiscie dziwna sprawa.

    > A jak się nie dowiesz to przeprosisz za te brednie które właśnie
    > napisałeś ?

    Zaraz po tym, jak ty przeprosisz za całe posty swoich bredni. I braku
    kultury w dyskusji.

    > Ten który przypisuje rozmówcy to co napisze za moment.
    > Ale to chyba będziesz miał inne zdanie. Pytanie tylko dlaczego ?

    Nie dziwi mnie, ze próbujesz przerzucic swoje błędy na mnie - czesta
    taktyka obronna.
    Nie nazwe jej manipulacyjna, bo to zadna manipulacja - zwykła zenada.