  • Data: 2015-02-06 15:16:24
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-06 o 11:36, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Czytasz tylko tytuł wątku...
    > No to juz mnie jakosc odpowiedzi nie dziwi...

    To że udajesz idiotę nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
    Ale nie wciskaj mi tekstów które nie napisałem. Wybiórczo to
    to niestety ty czytasz.

    > To po kiego się wcinasz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie?
    > Brak hobby?

    W temacie dyskusji mam coś do powiedzenia, w temacie twojej płyty
    czy płyty którą chciałbyś mieć nie mam i nie chce mieć.
    A teraz odpowiedz dlaczego za temat dyskusji uważasz swoje
    bezsensowne pytanie a nie temat wątku ?

    > Przyznaje racje.
    > Oczekiwać od ciebie merytorycznej odpowiedzi to rzeczywiscie dziwna sprawa.

    Co może na temat merytorycznej odpowiedzi osobnik który nie odróżnia
    dyskusji kompie do media center od swoich pytań dotyczących jakiejś
    płyty głównej ?

    > Zaraz po tym, jak ty przeprosisz za całe posty swoich bredni. I braku
    > kultury w dyskusji.

    Bardzo przepraszam że w dyskusji z tobą cytowałem napisane przez
    ciebie brednie. Przeprosiłem, teraz ty.

    > Nie dziwi mnie, ze próbujesz przerzucic swoje błędy na mnie - czesta
    > taktyka obronna.
    > Nie nazwe jej manipulacyjna, bo to zadna manipulacja - zwykła zenada.

    Ne przerzucam swoich błędów, wytykam twoje co usilnie pomijasz.
    Ja nie dyskutuje i nie będę dyskutował w tym wątku o płycie
    głównej o jaką pytasz co usiłujesz właśnie wmówić.