  • Data: 2015-02-07 14:13:09
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-06 o 18:50, Budzik pisze:

    > Przed chwila napisałes, ze odpowiadasz na pytania dotyczace media-center a
    > nie domowego komputera bo tytuł watku był taki a nie inny. A pokazywałem ci
    > ze w pierwszym poscie było opisane planowane zastosowanie komputera.
    > Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10 i przestało mnie bawić to
    > przepychanie i odpowiadanie na wyzwiska.
    > Trzymaj się ciepło.

    Nie wmawiaj mi głupot jakie według ciebie napisałem.
    Co faktycznie napisałem można przeczytać bez wchodzenia
    w twoje fantazje. Co do wieku to ja mam kilkadziesiąt więcej niż
    twoje dziesięć. I pewnie dlatego nie miotam się tak jak ty
    raz się obrażając i żegnając aby za chwilę jednak dalej
    odpisywać.
    Mam wrażenie że i tym razem wrócisz wmawiając mi że napisałem
    coś co istnieje tylko w twojej głowie.