  • Data: 2015-02-06 18:50:22
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > To że udajesz idiotę nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
    > Ale nie wciskaj mi tekstów które nie napisałem. Wybiórczo to
    > to niestety ty czytasz.

    Przed chwila napisałes, ze odpowiadasz na pytania dotyczace media-center a
    nie domowego komputera bo tytuł watku był taki a nie inny. A pokazywałem ci
    ze w pierwszym poscie było opisane planowane zastosowanie komputera.
    Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10 i przestało mnie bawić to
    przepychanie i odpowiadanie na wyzwiska.
    Trzymaj się ciepło.
    Pa.