  • 91. Data: 2010-05-28 12:03:29
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-27 21:53, Dysiek pisze:

    > O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
    > zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

    Kolega kilka lat temu kupił dla syna PS2 i projektor, taki zwykły do
    kina domowego, rozdzielczość DVD, więc na poziomie 7-calowych netbooków.
    Ale jak to wszystko się rzuci na 2 metrowy ekran to frajda z grania jest
    niezmierna. Kto nie próbował ten w życiu nie zrozumie i będzie się
    onanizował nad każdym pikselem.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 92. Data: 2010-05-28 15:12:32
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 28 maja 2010 12:16, kamil pisze:

    > Raczej "jaki samochod polecicie? Nie musi byc ekonomiczny, bo benzyne i
    > tak zlewamy z marianem z ukradzionych ciezarowek"

    Pytanie - co Ciebie to obchodzi. Prowadzisz ogólnopolską akcję
    antypiracką? Lub uprawiasz propagandę moralizatorską? Nic nie napisał że
    system ukradnie, więc co to za oszczerstwa? Może bawisz się w małego
    detektywa?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 93. Data: 2010-05-28 19:24:23
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 14:03:29 +0200, Mich@l napisał(a):

> [...]
    > Ale jak to wszystko się rzuci na 2 metrowy ekran to frajda z grania jest
    > niezmierna. Kto nie próbował ten w życiu nie zrozumie i będzie się

    Ja tam PC-eta podpinam do projektora HD + ekran 100'. Tu dopiero się można
    onanizować ;)

  • 94. Data: 2010-05-30 09:02:02
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message news:htmikn$f6r$1@inews.gazeta.pl...
    > O ile nie widac pikselozy (a jakos obrazu generowana przez konsole mnie
    > zadowala) to dla mnie liczy sie przekatna.

    ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
    52 calowym tv z kilku metrow?

    pytam bo jakos roznicy nie widze

    kompa mam podlaczonego do jednego i drugiego na stale, wiec o taszczeniu
    mowy nie ma, jedyne z czym sie zgodze to to ze gry na konsole oferuja
    multiplayera znacznie czesciej niz na pc (ale gier na pc jest znacznie
    wiekszy wybor, pady podlaczyc mozna, wiec nie narzekam)

  • 95. Data: 2010-05-30 09:05:02
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m4rkiz"
    >ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
    >52 calowym tv z kilku metrow?
    >
    >pytam bo jakos roznicy nie widze

    Twoje oczy zobaczą za kilka lat.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 96. Data: 2010-05-30 09:44:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ale jaka niby jest roznica pomiedzy 24 calowym monitorem z ok. metra a
    > 52 calowym tv z kilku metrow?
    >
    > pytam bo jakos roznicy nie widze

    Dla mnie roznica jest taka, ze nie lubie siedziec z nosem w ekranie.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 97. Data: 2010-05-31 10:06:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message

    > A żebyś wiedział, z tym że powód jest inny.

    Zapomnialem o wygodzie sterowania. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 98. Data: 2010-07-20 10:05:38
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 27.05.2010 16:17, PesTYcyD pisze:
    > A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

    W cenie komputera należy wliczyć koszt systemu operacyjnego.
    Bo można sobie policzyć zestaw za 2 500 zł, ale po doliczeniu
    Windows (do gier) już ma się 2 900 zł jakieś...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./