  • Data: 2009-02-02 12:32:24
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: Ingarden <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obiektyw jeden czy dwa? Jak jeden, to chyba tylko 18-105VR z Nikona,
    > jest bardzo dobry optycznie (poza beczką). Policz sobie czy wolisz do
    > tego D60 czy D80.

    Przyznam sie, ze wolalbym 16-85VR w polaczeniu z D80, ale odpada ze
    wzgledu na cene (3499).

    Nikon D80 + 18-105VR to 2649 (wg ceneo), jestem w stanie tyle dac. Ale
    przyznam, ze nie przekonuje mnie stosunek jakosci od ceny D80. Nic do
    niego nie mam, mialem okazje sie pobawic i "lezal mi", ale za m/w te
    same funkcjonalnosci/parametry trzeba zaplacic wiecej niz w przypadku
    pentaxa, czy olka (przykladowo). Stara puszka, a wciaz trzyma cene..

    > Tylko nie wiem czy do Afryki nie potrzebujesz czegoś z uszczelnieniami.

    E tam.. To poludniowe wybrzeze, burz piaskowych tam nie ma. A jak bedzie
    mokro, to sobie odpuszcze pstrykanie.

    --
    le