  • Data: 2010-12-23 15:24:24
    Temat: Re: Jaki język - ceny?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciej Sobczak"

    Ech, góglowe cytowanie.

    >Ależ obie są przyjęte. Dawno temu.

    Oczywiście. Podobnie jak "autentykacja".

    >Słabe. Ten przykład prowadzi do nieporozumień i nie jest przyjęty,
    >podczas gdy "programowanie funkcjonalne" nie prowadzi

    Oczywiście. Przecież określenie "funkcjonalny język programowania" jest
    takie jednoznaczne.

    >i jest przyjęte.
    >Słaba analogia.

    Słaby argument.

    >Nie.

    Tupnij jeszcze.

    >Po pierwsze primo, użycie "programowanie funkcjonalne" jest przyjęte i
    >używane przez ludzi, którzy się tym zajmują. To też już podawałem.

    Oczywiście. "Autentykacja" też niestety jest często używana przez ludzi.
    I to, niestety, także przez tych, którzy się tym zawodowo zajmują.
    Nie musisz przekonywać nas, że ludzie są niedbali.

    >Po drugie primo, ja sądzę, że "programowanie funkcjonalne" to nie jest
    >kalka, tylko ma... polskie korzenie (!), więc nie może być kalką,

    Ach, bo "Ty sądzisz". Faktycznie mocny argument.

    >tylko właśnie nawiązaniem do pierwotnego terminu. I, uwaga uwaga, ten
    >argument też już kiedyś podawałem (i nikt nie znalazł kontrargumentu)

    Wiesz, ciężko znaleźć argument do "sądzenia".
    Innemi słowy "ja sądzę, że jesteś głupi" (nie, to nie moja opinia, to
    tylko przykład użycia; nie obrażaj mi się od razu). Podaj kontrargument.

    >No i dlaczego miałbym znowu to wszystko powtarzać? Bo uparłeś się na
    >"programowanie funkcyjne" na zasadzie "bo tak"?

    Nie "bo tak", tylo "bo jest to prawidłowe zarówno treściowo, jak
    i językowo". I nie jest jakąś koszmarną kalką typu "armia jest
    ordynarna" (chałupnicze tłumaczenie "the army is ordinary" z gry
    Centurion z czasów Amigi 500).

    >Owszem. Ale co ten potworek ma do "programowania funkcjonalnego",

    Mechanizm.

    --
    \ K...@e...eu.org /