  • Data: 2010-12-17 09:54:41
    Temat: Re: Jaki j?zyk - ceny?
    Od: Krzysiek Kowaliczek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysiek Kowaliczek"
    >= s]
    >
    > Oczywiście. To jest kwestia pokazania mechanizmu, a nie konkretnej
    > implementacji.

    No właśnie ten ładnie wyglądający algorytm nie ma szans na wydajną
    realizację. Wydajne nie wyglądają tak ładnie, ale to tym nie wspominają
    w tutorialach.

    generic-quicksort-in-haskell.html

    > Łomatko. Przepisz to sobie w czym chcesz. To nie musi być Haskell jako
    > taki. Uzyłem go, bo przykład jest prosty i, ze względu na przejrzystą
    > składnię, łatwo zrozumiały.

    Sam pisałeś o naturalnym zrównolegleniu. A ja twierdze, wbrew temu
    co piszesz, że jest to *bardzo* *trudne*. I nie ważne czy jest to język
    imperatywny czy deklaratywny. Podałem przykład jak goście męczą się
    z implementacją wielowątkowej i *produkcyjnej* wersji qsorta dla
    Haskell-a. Te "naturalne" zrównoleglenie będzie miała nieakceptowalną
    wydajność dla przemysłu.

    Pozdrawiam
    KK