  • Data: 2010-12-17 16:24:16
    Temat: Re: Jaki j?zyk - ceny?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2010 16:25, A.L. pisze:
    > No, Kolego, a prtobowales SAM cos zrownolegli, i to COS bylo sporych
    > rozmiarow i sporej zlozonosco, czy tez wiesz to wszystko z czytania
    > guuugla?...
    Na "mocnym" sprzęcie (xeon) powyżej 32 wątków nie wychodziłem - brak
    możliwości sprzętowych(jedynie 16 rdzeni). Niagary nikt nie chciał
    studentowi udostępnić do testów ;) Testowałem m.i. wydajność struktur
    lock-free i futexów właśnie w modelu producent-konsument.

    Kartę graficzną ze 128 rdzeniami programowałem.

    Teraz niestety siedzę w Javie, ale od nowego roku może się uda przenieść
    na C++/CUDA.

    Michoo