  • Data: 2013-06-08 12:39:33
    Temat: Re: Jaki free anty-vir polecacie?
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pueblo" <n...@n...pl> napisał w
    news:51b2f175$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

    : A jak ktoś nie wykona żadnej z tych rzeczy, to jak ma coś złapać?

    Kasperski sygnalizuje mi ataki "na port" - tu pokazuje się nr portu. A
    zdarza się to - uwaga! - 2 do 5-ciu razy... dziennie! Nie wiem co-i-jak, ale
    jeśli alarmuje, to jest to raczej groźne, nieprawdaż? Dlatego właśnie
    postanowiłem dołożyć ochronę i do laptopa, choć rzadko na nim korzystałem z
    i-netu...

    :
    : (...) Do tego nieraz odpalam podejrzane pliki w sandboxie.
    :

    Hmm, pierwsze słyszę, ale o PC-tach wiem mało. Co to takiego ten sandbox?

    --
    Pozdrawiam - Rafał