  • Data: 2013-06-12 12:09:21
    Temat: Re: Jaki free anty-vir polecacie?
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-12 11:49, $heikh el $hah pisze:
    > Już lepszym rozwiązaniem od Avasta jest brak jakiegokolwiek antywirusa.

    Nie przesadzajmy.

    > Wiem, że niektórzy potrafią, a zwłaszcza kobiety (w tym moja siostra),
    > ale jakim cudem Wy łapiecie te wirusy?
    > Dla świętego spokoju mam Eset Smart Security, lecz gdy raz, po ok. roku
    > od instalacji, zerknąłem do plików dziennika i statystyk, to nie
    > znalazłem ŻADNEGO rzeczywistego wirusa/zagrożenia. A stron z torrentami,
    > warezami, xxx itp. nie omijam szerokim łukiem.
    > http://i.imgur.com/7fBnA0i.jpg

    Na przestrzeni ostatnich z 6 czy 7 lat, bo więcej nie sięgam pamięcią,
    złapałem coś 1 raz i poradziłem sobie z tym bez antywirusa w ciągu 2
    godzin może.
    Ale są tacy, którzy regularnie coś łapią. Ostatnio bardzo modne są
    wirusy z facebooka i potrafią się nimi zarazić nawet ludzie znający się
    na rzeczy. Ja z facebooka nie korzystam, ale widziałem takie przypadki w
    "sąsiedztwie".

    Generalnie na tej grupie często widzę podejście: "wszyscy muszą być tacy
    jak ja". Skoro Ty nie łapiesz wirusów, to czemu sądzisz, że inni też nie
    łapią? Jednak jakoś łapią. Każdy robi w sieci coś innego, na inne
    sposoby, korzysta z innego oprogramowania.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/