  • Data: 2013-06-12 12:16:34
    Temat: Re: Jaki free anty-vir polecacie?
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-12 12:09, GAD Zombie pisze:
    > Skoro Ty nie łapiesz wirusów, to czemu sądzisz, że inni też nie łapią?

    Przeczytaj raz jeszcze. Tam nie ma zdania osądzającego/twierdzącego.
    Ja się po prostu zastanawiam. Konto na fb miałem. A i tak nic nie
    złapałem. No i odnosiłem się do Avasta, bo swego czasu siostra miała
    archaicznego desktopa, który ledwo XP uruchamiał, a szwagier z uporem
    maniaka instalował jej Avasta, a jako przeglądarkę zostawiał IE.
    No i ile się nasłuchałem, że jej INTERNET tak wolno chodzi, że jedna
    strona ładuje się 5 minut. Raz jej zainstalowałem Chrome, zmieniłem
    ikonę na tę IE, po jakimś czasie zaglądam, a ona z powrotem ma IE...

    --