    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki familok do 30k ?
    Date: Sun, 5 Feb 2012 23:18:19 +0100

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jggf43$bjl$1@inews.gazeta.pl...

    > Może Koreanczyk?
    > Może Logan kombi?

    O koreańczykach napisałem. Logana kombi leasingowałem i używałem przez dwa
    lata. Ogólnie był OK, ale nie poleciłbym go nikomu do prywatnego użytku
    zwłaszcza w dłuższym okresie czasu. Ani logana, ani dustera ani sandero.
    Logan MCV jest bardzo fajnym autem do roboty, do firmy, na taxi itp. Niska
    cena nie bierze się znikąd. Auto jest wykonane z wykorzystaniem materiałów o
    niskiej jakości i trwałości, zwłaszcza materiałów wewnątrz. Ja swego logana
    brałem do roboty i w tej roli sprawdzał się doskonale: tani, obszerny
    wygodny z bagażnikiem prawie jak w małym dostawczaku.
    Blachy karoserii są bardzo cienkie. Łatwo jest je wgiąć ręką lub w inny
    przypadkowy sposób.
    Jeżeli patrzymy tylko na cenę, to samochód absolutnie nie ma konkurencji i
    odstawia ją na kilometry. Ja moją daćkę brałem w lutym 2009 i wyszarpałem ją
    za 36,5 tys z lakierem metalic, 4 poduszkami powietrznymi, relingami
    dachowymi, centralnym zamkiem na pilota, elektryką szyb, wspomaganiem i
    dodatkowym kompletem opon zimowych. Samochód mi się nie zepsuł, ale
    przejechałem nim tylko około 25 tys km więc tyle co nic. Po dwóch latach
    przestał być potrzebny i oddałem leasing

    Mam też od nowości hyundaia. Ma w tej chwili 8,5 roku, około 130 tys i też
    się nigdy nie zepsuł. Wymieniałem elementy podlegające normalnemu zużyciu
    (klocki, tylne amorki, łącznik wydechu). W okresie gwarancyjnym wymieniłem
    na gwarancji wyłącznik podnoszenia szyby i lusterko. Następne auto jakie
    kupię to też raczej będzie hyundai lub kia.
    --
    Jackare