    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Date: Mon, 12 Mar 2012 03:07:57 +0100

    W dniu 2012-03-12 02:31, Skrypëk pisze:

    > Udowodnij mnie źle albo STFU.

    nie musze ci nic udawadniac - zwlaszcza osobie wulgarnej i jednostronnej
    z ograniczeniami umyslowo-manualnymi ja ty.

    Przytocze Ci za to pare artykulow:
    - pierwszy - aby ci sie humor poprawil - czym ma byc M$ niby lepszy od
    konkurencji. Wyglada jak wypociny osoby, ktora boi sie konkurencji (bo w
    tresci jest rowiez odnosnik do iOs), nie mowiac, ze wiekszosc punktow to
    totalne bzdety, ale niech tam - nasycaj sie ;)
    http://owindowsphone.pl/10-powodow-dlaczego-windows-
    phone-jest-lepszy-od-androida/

    - drugi dotyczacy zapyzienia produktow M$ (ciekawe podejscie 'dobry
    zespol' i 'zly zespol' - calkowicie zgadzam sie z autorem artykulu) i na
    koniec wypowiedzi Terry Myerson na Mobile World Congress 2012 - z
    ktorego wychodza kompleksy dot. konkurencji ...
    http://www.spidersweb.pl/2012/03/marketingowa-schizo
    frenia-microsoftu.html
    ...kompleksy, gdyz tak to nalezy rozumiec, jesli walke z konkurencja nie
    prowadzi sie _wprowadzajac dobry produkt na rynek_ a chcac wyolbrzymic
    najbardziej wpadki konkurencji (nawet posuwajac sie do podawania
    nieprawdziwych danych).

    A o wpadkach M$ z WP7 przeciez mozna przeczytac w wielu miejscach:
    np. http://www.telepolis.pl/news.php?id=23848
    (jak sie postarasz - to znajdziesz ich wiecej i sa one zenujace - ale
    coz - raczkujacy system z wieloma ograniczeniami). Moze kiedys bedzie
    lepiej a na razie jest tak jak jest.

    Polityka M$ - zamknieta i korumpujaca swoich uzytkownikow (niemal jak iOS):
    http://m.pocketnow.com/windows-phone/microsoft-fight
    s-marketplace-piracy-deletes-app-from-phones

    No i na koniec perelka: o swojej dominacji na rynku sam M$ nie snuje
    takich planow jak ty probujesz tu wszystkim wmawiac w roznych watkach:
    http://komorkomania.pl/2011/07/02/windows-z-17-udzia
    lami-w-rynku-w-2012-roku
    Wygryz wiec Ballmer'a z M$ - bo widocznie facet jest za cienki i M$ z
    twoim przodownictwem osiagnalby 70% albo wiecej rynku w rok czasu ;)

    Reasumujac - przegladajac jedynie fora zwiazane z M$ najczesciej mozna
    przeczytac artykuly nt wyzszosci WP7 nad innymi systemami - i dziwne, ze
    wiekszosc z tematow jest podobna.
    Jakos inne serwisy poswiecone telefonom bardziej sceptycznie sie
    wyrazaja w temacie (i nie dotyczy to serwisow poswieconych konkretnemu
    systemowi) - w kazdym razie zachwytow jakos nie ma i pojawiaja sie listy
    typu 49 wad WP7. Ale twoj wizerunek swiata z WP7 na piedestale nie
    pozwala ci zasnac, wiec oczywiscie negujesz wszystkie wady WP7
    twierdzac, ze skoro nie uzywasz to nikomu innemu nie sa potrzebne.
    Jest to wprost przyklad twojego ubezwlasnowolnienie wobec WP7 (nie
    potrafisz dostosowac systemu pod siebie, wiec dostosowujesz sie do
    systemu). I tyle w temacie, czy masz cos do dodania jeszcze?

    --
    pozdr
    Adam (AL)