  • Data: 2012-03-10 01:10:11
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:46:00 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:
    > Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > coś?

    > a w czym on jest oryginalny?

    W dizajnie. Kobietom się podoba. Tobie nie musi. Nie dla ciebie Ada będzie
    telefon kupować.

    > z grzecznosci nie wymienilem masy innych wad WP7,

    Petentka nie pytała o twoją opinię na temat WP7 ani jakiejkolwiek innej
    konkurencji dla twojego skrzywiającego umysł androida. Jej takie pierduty
    zupełnie nie interesują.
    Kobita pytała o fajny telefon dla kobiety. Nie o telefon dla ciebie.

    > ale co nie sprzedasz kolejnej lumii? - tu cie boli?

    Ja telefonów nie sprzedaję, oszołomie.
    A boli mnie, że w sprzedaży detalicznej pracują zazwyczaj właśnie tacy
    średnio inteligentni psychopaci jak ty, którzy nie słuchają w ogóle potrzeb
    klienta i wciskają mu jakiś bubel wedle własnych zboczonych upodobań.
    Pacjentka przyjdzie po białego ajfona, a wyjdzie z czarnym androidem, bo jej
    taki kretyn wcisnął naopowiadawszy bzdur.