  • Data: 2009-09-07 16:58:50
    Temat: Re: Jaki dysk moge wstawic do swojego laptopa ?
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:
    > Wlasnie zastanawialem sie nad ta seria tylko 320 GB.

    Ja wziąłem 250GB bo ma tylko jeden talerz i ... mam takie zdanie, że
    dzięki temu dysk jest bardziej cichy i chłodny.

    > Oryginalnie mam jakiegos Hitachi - i jak widze parametry ktore podales
    > to moj ma transfer dwa razy mniejszy a dostep gorszy o jakies 10 %.

    Jak napisałem poprzednio to najlepszy wynik jaki udało mi się uzyskać a
    zakres średnich szybkości transferu z 6 testów mieści się w zakresie
    70,1-79,9MB/s a średnie czasy dostępu w zakresie 16,1-18,8ms.
    Co ciekawsze starszy model o tej pojemności jest jakieś 10MB/s.

    > Ten dysk co masz to SATA II i dziala bez problemu w T61 ?

    Tak nie ma z nim najmniejszych problemów.

    Pozdrawiam
    Darek