  • Data: 2009-09-10 18:41:46
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gr" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h8bf9g$qck$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak z jakością dźwięku podczas rozmów?

    jest ok. występują błedy, przegłosy, ale przypuszczam, że to wina
    operatora - po drugiej stronie jest abonent ery, w wiosce, gdzie tylko pół
    domu i jedno okno ma zasięg na jedną kreskę ;)
    gdy dzwonię do tego abonenta a on jest w normalnym miejscu/zasięgu, to nie
    ma błedów.
    porównam do innych posiadanych dotąd:
    lepsza jakość niż w tanim budżetowym sagemnie my100x, lepsza niż w nokii
    6030, i chyba taka sama jak w se890i żony.
    jakość i wspominiane błedy sieciowe przy słabym zasięgu pojawiają się
    zarówno gdy dzwonię z karty ery TT jaki z plusa.

    > Słuchawka to głośnik czy głośnik jest osobno?

    jak będę mądry to powiem ;)
    nie wiem jak to sprawdzić, jeśli podpowiesz/pokierujesz mną, to odpiszę.

    > W przypadku wykorzystania telefonu jako modemu do kompa, w jaki sposób
    > następuje wybór karty sim z której leci transmisja?

    nie wiem, nie potrzebowałem telefonu jako modemu.

    generalnie wybór karty, z jakiej ma nastąpić połaczenie jest dziecinnie
    prosty, jest do tego oddzielny klawisz. majac numer na pulpicie/ekarnie, lub
    widza liste kontaktów wystarczy nacisnac przycisz z boku obudowy, i po
    każdym naciśnięciu następuje zmiana proponowanej/wybieranej do połaczenia
    karty sim.

    > Jak z obudową, rysuje się mocno?

    2 mce użytkowania, i nie ma śladów.
    a nie szanuję telefonu, kładę, przesuwam, a nawet rzucam po biurku czy
    samochodzie, w kieszeni spodni noszę z kluczami i monetami.

    można pytać dalej, będę umiał/wiedział to odpowiem.
    jestem chyba pierwszą osobą na grupie mającą ten aparat - wcześniej pytałem
    i ja i "stachu s." i nikt nie dawał żadnej opinii.