  • Data: 2009-09-10 20:09:54
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h8bj5g$qvi$3@news.interia.pl...

    > Rozumiem, ze to wyłączenie karty jest jakby wyłączeniem telefonu?

    nioe. wyłączając jedną kartę telefon działa nadal z drugą kartą.
    owszem, dla dzwoniącego na wyłaczoną kartę wygląda to na wyłaczenie
    telefonu.

    > Nikt się nie dodzwoni i nie można z niej dzwonić do momentu uruchomienia?

    tak, do momentu uruchiomienia wyłączonej karty. nie trzeba do tego wyłączać
    całego telefonu.

    > Jest możłiwość wyciszyć jedną kartę aby nie słyszeć przychodzących z niej
    > połączeń?

    tak, piszę o tym niżej.

    > Chodzi o to, że mam tel. służbowy i w wekendy korzystam z karty prywatnej
    > i w tym czasie służbowy normalnie leży na półce.

    można to zrealizować na dwa sposoby:

    1. karta sim służbowa jest jako podrzędna w telefonie - wtedy można ją
    wyłaczać w ogóle - w telefonie będzie palić się ikonka tylko karty
    czynnej/głównej/uciebie prywatnej.
    na wyłączoną kartę służbową nikt się nie dodzwoni, bo ta karta będzie
    wylogowana z sieci, czyli dzwoniący usłyszy "abonent czasowo niedostępny"
    lub podobne melodie u twojego operatora.
    telefon z czynną jedną/głowną kartą działa jak telefon na jedną kartę ;)

    2. można nie wyłączać karty służbowej, tylko dla tej karty dla wszystkich
    dzwoniących na tą kartę można wyłaczyć dzownek, zarówno połaczenia jak i
    wiadomości sms.

    KNS