  • Data: 2009-09-16 12:50:30
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8qk89$rmh$1@inews.gazeta.pl...

    > ale ja się z Tobą zgadzam bo sam bym wolał mieś 1 telefon ale budżet nie
    > pozwala...chociaż przy mojej sklerozie z ładowaniem telefonu już nie raz 2
    > aparaty uratowały mi dupę :)

    ja z Tobą także jestem zgodny. dwa aparaty mają przewagę (choćby w
    bateriach) nad jednym, to niezaprzeczalne.
    każdy z nich ponadto może oferowac funcje, jakich nie da się połaczyć lub
    znaleźć w jednym aparacie (choćby słaby aparat 1.3mpx w moim samsungu)

    ja po prostu wychodze z innego założenia, tak jak np. piona w tym wątku:
    muszę mieć dwa numery, prywatny i służbowy. i gdybym nie miał służbowego, to
    miałbym tylko jeden aparat. a musząc mieć ten drugi służbowy numer dołożyłem
    go do aparatu na dwie karty.
    jak nie pracuję, np w weekendy wyłaczam kartę sim służbową, i mam jeden
    numer, w jednym telefonie.

    wiem: mógłbym mieć dwa aparaty, i służbowy zostawiać na weekend w domu. -
    ale tu znowu moja skleroza spowodowałby, że często zapomniałbym tego
    drugiego aparatu.
    wniosek: każdy ma "swoją" sklerozę ;)

    pozdrawiam