  • Data: 2009-09-10 18:54:29
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h8bg02$nn8$1@news.interia.pl...

    > Mam pytanie czy jest jakieś rozróżnienie w aparacie z jakiej karty
    > przychodzi rozmowa?

    tak, zarówno graficznie jak i opisowo.
    do każdej karty sim można przyporządkować jedną z pięciu chyba proponowanych
    przez producenta ikonek/grafik, a do tego możesz katrę nazwać dowolnie dając
    opis literowy.
    gdy porzychodzi połączenie to widzisz grafikę ikonkę i napis.
    u mnie np. gdy dzwoni ktoś na plusa to pojawia się ikonka "domek" i napis
    PLUS. a gdy dzwoni ktoś na erę tak-tak to pojawia się ikonka serduszko i
    napis era.
    ale jak pisałem ikonek jest pięć do wyboru, a nazwę literową/opisową
    nadajesz dowolną.
    jeśli nie nadasz własnej nazwy, to telefon nada "SIM1" oraz "SIM2" zgodnie
    ze slotami do jakich włożone są karty.

    > Albo w drugą stronę. Jak z połączeniami wychodzącymi? Jak ustawia się z
    > której karty korzystam dzwoniąc do kogoś? Bo chyba nie losowo?? :)

    nie, ja np. otwieram listę kontaktów, podświetlam/najeżdżam na wybranego
    rozmówcę i teraz, w tym momencie klawiszem z boku obudowy zmieniam kartę sim
    z jakiej nastąpi połączenie.
    każde naciśnięcie tego klawisza do inna karta sim. proste, skuteczne,
    szybkie, bezproblemowe.

    podobnie przy smsach: pisząc smsa tym samym klawiszem do wyboru kart sim
    jednym naciśnięciem decydujesz z którego numeru wyjdzie sms.

    można określić jedną z kart jako główną/master, i drugą jako
    podrzędną/slawe.
    można też jedną kartę wyłączyć, by telefon działał tylko na jednym simie, a
    drugi sim "śpi", jest nieczynny, wylogowany z sieci.
    ale uwaga: wyłączyć/uśpić można tylko kartę podrzędną/slawe.

    by zmaienić sobą miejscami karty podrzędna-głwona telefon musi wykonać
    restart (wtedy bez podanwaia pinów do kart, telefon nie żąda tego podczas
    restartu)
    u mnie wystarczyło raz to odkryć, bym wiedział ktrórą kartę chcę mieć jako
    głowną, i nie muisałem nigdy robić "restartu" telefonu.