  • 61. Data: 2011-06-22 13:13:51
    Temat: Re: Jaki do 55tys
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Glowka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > znowu cos pomieszales - klasa srednia to segment D.
    >Ojej, no to jak nazywasz segment C? "Kompakty"?
    >Octavia nie jest wg mnie kompaktowa. Jest na to za duża i tyle.

    Ale ona jest mała, a duży ma tylko bagażnik i klapę silnika.

  • 62. Data: 2011-06-22 23:22:54
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 22 Cze, 13:13, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Ale ona jest mała
    Czytaj wolniej i uważniej.
    Nie jest kompaktowa, bo jest na to za duża. Za duża z zewnątrz;
    kokretnie: za długa.
    Octavia II jest 10cm dłuższa do Ceeda.
    Ceeda k o m b i.
    Auto "kompaktowe" ma oferować minimum komfortu w "kompaktowych"
    wymiarach. Wymiary Octavii daleko wykraczają ponad przyjęty standard.
    Wg mnie jest to _wada_ tego auta; dla innych - zaleta. Ale w każdym
    razie jest to fakt. To nie jest kompakt i tyle (-;

    > a duży ma tylko bagażnik i klapę silnika.
    Jak widzisz, pomyliłeś się. Nie tylko to ma duże.
    Przy okazji (odnosząc się do innego postu), przypomnij - która to
    wersja Megane miała taki sam rozstaw osi jak Ceed???
    pozdrawiam, tomek

  • 63. Data: 2011-06-24 15:08:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Glowka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    wrote:
    > Ale ona jest mała
    >Czytaj wolniej i uważniej.
    >Nie jest kompaktowa, bo jest na to za duża. Za duża z zewnątrz;
    >kokretnie: za długa.

    Wymiary zewnętrzne nie mają dokładnie żadnego znaczenia.

    >Octavia II jest 10cm dłuższa do Ceeda.

    Otóż to.
    I dlatego jest dużo mniejsza w środku, jako że w Ceedzie para nie poszła w
    gwizdek.

    >Auto "kompaktowe" ma oferować minimum komfortu w "kompaktowych"
    >wymiarach. Wymiary Octavii daleko wykraczają ponad przyjęty standard.

    Nie.
    Tylko jeden wymiar.
    Reszta jest po prostu typowa, albo nawet mała.
    I to ta reszta ma znaczenie, a już kluczowe ma rozstaw osi.
    W którym Octa wypada bladziutko od zawsze.

    >Wg mnie jest to _wada_ tego auta; dla innych - zaleta. Ale w każdym
    >razie jest to fakt. To nie jest kompakt i tyle (-;

    Jest i to nieduży.

    > a duży ma tylko bagażnik i klapę silnika.
    >Jak widzisz, pomyliłeś się. Nie tylko to ma duże.

    Nie pomyliłem się - długość nie ma znaczenia, a dospawanie kawałka blachy
    nie zmienia klasy auta.
    Chyba że tą blachę wspawać w jego środek, dzięki czemu urośnie część
    pasażerska - wtedy i owszem.

    >Przy okazji (odnosząc się do innego postu), przypomnij - która to
    >wersja Megane miała taki sam rozstaw osi jak Ceed???

    Megane II Grandtour.
    Przy czym chyba nie taki sam dokładnie, a bardzo podobny.

  • 64. Data: 2011-06-25 23:17:20
    Od: emac <e...@n...to.pl>

    W dniu 2011-06-16 20:01, emac pisze:
    > Witam,
    > mam pytanie o nowy samochód
    >
    > założenia:
    > - jest 55 tys. PLN
    > - kombi
    > - benzyna
    > - klima
    > - miasto
    > - chmurka
    >
    > nie wiem co brać, myślałem o:
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III
    >
    > można prosić o pomoc?
    >
    > Pozdrawiam
    Dzięki wszystkim. A skończyło się na...
    Octavia kombi 3 letnia (dwie dychy taniej). Zobaczymy.
    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2011-09-17 18:34:08
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > BTW ktoś widział KIA Sporting i Dustera "na żywo".

    Sportage nie, ale Dusterem to się nawet przejechałem :-)

    > Piewszy super wygląda na zdjęciach a w realu IMHO kiepsko,
    > wręcz ociachowo.
    > Drugi - zyskuje w realu niemal tyle ile traci pierwszy.

    Duster w realu jest... tani.
    Nie jest zle wykonany, niezle sie nim jezdzi, ale widac ze wnetrze jest
    dosc ekonomiczne, choc sadze ze dobrze spasowane (aczkolwiek egzempalrz
    salonowy mial w bagazniku lekka wtope - material wyscielajacy bagaznik
    byl w jednym miejscu urwany).

    > Notabene: bardzo dobre silniki.

    1.5l dci? Takim jezdzilem, fajnie to daje rade, ale chbya nie nazwalbym
    ten jednostki dobra. Jest jej tysiac wariantow, ale chyba zadna nie
    uchodzi za bezawaryjna i raczej to jeden z bardziej usterkowych diesli.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 66. Data: 2011-09-17 18:52:19
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 20:58, ania pisze:

    > wiesz miśu, u nas jeździ w poolu ok 30 Kiów i niektóre mają 4-5 lat więc
    > gwyrantuje ci że gwarancja 7letnia to nie byłkot....
    > Dlatego astry poszły w odstawkem

    Tu coś odnośnie gwarancji :-)
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10191302,UOKiK__
    KIA_wprowadzala_konsumentow_w_blad_ws__gwarancji.htm
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 67. Data: 2011-09-17 19:01:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-18 13:15, Agata pisze:

    > Silniki? Ale chyba Kia Sportage?
    >
    > Duster ma bardzo słabą ofertę (tzn nie ma nic dla kogoś kto lubi poszaleć):
    >
    > http://dacia-duster.audik.eu/dane-techniczne/
    >
    > ale Sportage to już coś innego: http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/
    >
    > takie 2 litry benzynka kto by nie chciał mieć takiego dużego silnika...

    Rotfl. To jest minimum, żeby to auto w ogóle z miejsca ruszyło...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 68. Data: 2011-09-17 19:05:56
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Rotfl. To jest minimum, żeby to auto w ogóle z miejsca ruszyło...

    E, bez przesady.
    Po pierwsze SUV to nie rajdowka, a po drugie zobacz ile ten Duster wazy.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 69. Data: 2011-09-17 19:09:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-17 19:05, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > E, bez przesady.
    > Po pierwsze SUV to nie rajdowka, a po drugie zobacz ile ten Duster wazy.

    No wiesz, ale pisanie, że 2 litry w SUVie to duży silnik to hmm... :)
    Chociaż z drugiej strony jak teraz tak wyciskają silniki to może być duży :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi