  • 31. Data: 2011-06-17 14:55:42
    Temat: Re: Jaki do 55tys
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-17 08:24:28 +0200, emac <e...@n...to.pl> said:

    > W dniu 2011-06-16 23:16, Bydlę pisze:
    >> A podoba ci się któryś?
    >>
    > Wszystkie 3 :)

    IMHO to niemożliwe, by w takim samym stopniu.
    Bo te pojazdy różnią się od siebie znacznie.
    (tak, wiem, był taki jeden, który śpiewał, że mu wsio ryba co posuwa -
    brunterki, blondynki...
    ...ale o rydych ani słowa jednak!)

    To rób listę - jeśli będziesz na niej miał 15 pozycji (co jest
    niefajnego w danym samochodzie), to już będziesz wiedział.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-06-17 15:15:57
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 16-06-2011 o 20:01:55 emac <e...@n...to.pl> napisał(a):

    > nie wiem co brać, myślałem o:
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III
    >
    > można prosić o pomoc?

    Jak siadłem do AIII i popukałem w sufit to czułem się jak w wartburgu -
    taki pusty blaszany dźwięk...

    ja bym usiadł w każdym z nich, przejechał się TYM jednym wybranym
    silnikiem, podsumował ceny/wyposażenie i wybrał optymalny wariant.

  • 33. Data: 2011-06-17 19:13:25
    Od: "Agata" <b...@g...pl>

    > nie wiem co braÄ&#65533;, myĹ&#65533;laĹ&#65533;em o:
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III

    masz 55 tyś i chcesz kupić bardzo nieciekawe auto? Gdybym miała takie fundusze
    na nowe auto to tylko Dacia Duster, ludzie na http://dacia-duster.audik.eu/
    sobie chwalą. Auto jest oryginalne i sądzę że nie straci tak na wartości bo
    SUV zawsze jednak trzyma.

  • 34. Data: 2011-06-17 19:16:22
    Od: "Agata" <b...@g...pl>

    > Jak siadłem do AIII i popukałem w sufit to czułem się jak w wartburgu -
    > taki pusty blaszany dźwięk...

    a co nie ma podsufitki? :)

  • 35. Data: 2011-06-17 19:24:53
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 17-06-2011 o 19:16:22 Agata <b...@g...pl> napisał(a):

    > a co nie ma podsufitki? :)

    Jest, ale jakaś taka sztywna, pusta przestrzeń pomiędzy nią, a blachą.

  • 36. Data: 2011-06-17 19:45:59
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Agata" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://dacia-duster.audik.eu/
    > sobie chwalą. Auto jest oryginalne i sądzę że nie straci tak na wartości

    Handlujesz Dusterami ?
    Gdybym chciał klasyczny rodzinny dupowóz nie kupiłbym suwaka ani innych
    dziwolągów

  • 37. Data: 2011-06-17 20:24:33
    Od: "Agata" <b...@g...pl>

    > Handlujesz Dusterami ?
    > Gdybym chciał klasyczny rodzinny dupowóz nie kupiłbym suwaka ani innych
    > dziwolągów

    To co w takim razie chcesz? Duster jest jedynym fajnym aucie w tym przedziale
    cenowym. SUV to żadne dziwactwo na polskich drogach

  • 38. Data: 2011-06-17 20:27:14
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > To co w takim razie chcesz? Duster jest jedynym fajnym aucie w tym
    > przedziale
    > cenowym. SUV to żadne dziwactwo na polskich drogach

    Ja nic
    Nie widzisz początkowego pytania ?

  • 39. Data: 2011-06-17 22:43:00
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Chyba trochę jednak przesadzasz.
    Użytkownicy twierdzą coś zupełnie innego.
    Zresztą...

    ... jak ostatnio wymieniałem opony to podjechał gość Octavią
    TDI, prawie nówką, a ponieważ czekałem na swoją kolej,
    więc zagadnąłem go (w stylu "I jak się jeździ taką TDI Octavią?").
    Co odpowiedział?
    - To już moja druga Octavia TDI...

    Notabene wyobrażam sobie twoją minę po tym jak przeczytasz
    co dalej powiedział ten kierowca... otóż oznajmił ni mniej ni więcej
    tylko to:

    - ... poprzednią zamieniłem na Passata...
    - Z salonu?
    - Tak, z salonu.
    - I co?
    - Sprzedałem. Dosyć szybko.
    itd...

    Wielu użytkowników Octavii jest fanami Octavii.
    Widziałem i znam takiego nie jednego i nie dwóch czy trzech.
    To jest fakt.

    A teraz możesz się dalej nadymać i śmiać... ;)
    robiąc dobrą minę do kiepskiej gry.

    --
    CB

  • 40. Data: 2011-06-17 23:09:47
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    BTW ktoś widział KIA Sporting i Dustera "na żywo".
    Piewszy super wygląda na zdjęciach a w realu IMHO kiepsko,
    wręcz ociachowo.
    Drugi - zyskuje w realu niemal tyle ile traci pierwszy.

    Notabene: bardzo dobre silniki.

    --
    CB