  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Date: Mon, 18 Jan 2010 12:32:45 +0100

    news:508082099.20100117032653@pik-net.pl...

    > Nie bądź taki skromny - mój syn się uczył z Twojej książki. Które to
    > już wydanie wyszło? Bodaj czwarte, w PWN. Księgarnie pozycjonują w
    > kategorii "podręczniki akademickie"...

    Była pisana dla uczniów szkół średnich. Już od dawna uważamy ją z bratem za
    strasznie przestarzałą (15 lat w elektronice to wieczność). Chciałoby się
    napisać co najmniej 2 nowe, tylko ten chroniczny brak czasu.
    Każde wspomnienie tej książki przypomina mi umowę jaką WSiP nam zaproponował
    (uważaliśmy, że oni najbardziej pasują do wydania i dystrybucji
    podręcznika):
    1. Zobowiązują się wydać ją w terminie 2 lat.
    2. Po tym terminie możemy zwrócić się z pytaniem dlaczego jeszcze nie
    wydali.
    3. Na odpowiedź mają rok.
    4. Jeśli cokolwiek, kiedykolwiek jeszcze napiszemy mają prawo pierwokupu.
    Odpisaliśmy, że propozycja tak dalece odbiega od naszych oczekiwań, że nie
    widzimy podstaw do dalszych negocjacji.
    Znaleźliśmy wydawnictwo, któremu (jak nam) zależało aby zdążyć na wystawę
    sprzętu dla szkół we wrześniu 1995. Robiliśmy skład pod Word Perfectem.
    Wydruki na plik postscript wysyłaliśmy mailem (nie od siebie, bo nasz dostęp
    to był modem 2400), ale nie wszystkie strony chciały się drukować (czasem
    jedna spacja pomagała, ale to była gorączkowa loteria). Ostatnie strony
    wysyłałem w piątek, a gotowa książka była na wystawie we wtorek.

    > Nie należę do ludzi łatwych w obyciu, potrafię nieźle poznęcać się nad
    > trollem czy lamerem ale trzeba się o to naprawdę postarać.

    Moje uprzejme odpowiedzi na obraźliwe słowa musiały być celne, skoro
    niezaspokojone tam pretensje zostały przeniesione do tego wątku.
    P.G.