  • Data: 2010-01-22 10:07:50
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hja0n7.7kg.0@poczta.onet.pl...

    > A widzisz - a nie chciałeś mi wierzyć że im większy ekran i droższy TV
    > tym więcej do niego dodatków wpakują... A zobacz co mają te 55"-65" :-)

    Zdziwiło mnie, że cena LE22B650 = 1.15 * cena LE22B350, natomiast LE32B650 =
    1.65 * LE32B350.
    Jeśli ta tendencja (nie sprawdzałem) jest monotoniczna w funkcji rozmiaru to
    przy 55....

    > A z tym mierzeniem miejsca do 1/2 mm to pomyślałeś o chłodzeniu?

    Z chłodzeniem problemu by nie było - to jest miejsce w segmencie. TV stałby
    ukośnie, półka 0.5mm nad nim nie wszędzie, a drzwiczki szafki nad nim
    otwierały by się z luzem około 2mm nad TV.
    Napisałem o tym 0.5mm bo to kryterium wyboru TV wydało mi się zabawne.
    Ale mi zależy na USB więc ten (LE32B530 - wysokość 562,5mm) mi nie pasuje
    (braku USB nie sprawdziłem na 100%).
    > p.s.
    > pochwal sie jak juz wreszcie kupisz i napisz jak Ci sie podoba :-)
    Wynik rewolucji meblowej po katastrofie (górne łóżko spadło na dolne) nie
    jest jeszcze przesądzony. Jak stan się ustabilizuje to może pomyślę o TV.
    Temat dekoderów mam wstępnie rozpoznany - może poczekam na T2 i C2.
    P.G.