  • Data: 2010-01-18 14:07:44
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    > Była pisana dla uczniów szkół średnich. Już od dawna uważamy ją z bratem za
    > strasznie przestarzałą (15 lat w elektronice to wieczność).

    Nie szkodzi. Jest to osiągnięcie, które dla przeciętnego serwisanta
    jest niedostępne.

    [...]

    > sprzętu dla szkół we wrześniu 1995. Robiliśmy skład pod Word Perfectem.
    > Wydruki na plik postscript wysyłaliśmy mailem (nie od siebie, bo nasz dostęp
    > to był modem 2400),

    W 1995 roku modem 2400? Zgroza. W 1994 roku mój BBS miał modem 16800
    bps i wcale nie był to jakiś wyczyn. 2400bps, to miał dawny RoMan BBS
    w 1990 roku. Może chodzi Ci o 14400bps?

    > ale nie wszystkie strony chciały się drukować (czasem
    > jedna spacja pomagała, ale to była gorączkowa loteria).

    Normalka. Nie do pojęcia dla współczesnych. Choć parę dni temu
    znajomej pomagałem przy uporządkowaniu jej pracy i okazało się, że
    drukarka HP DJ 920 drukuje jakieś artefakty - końcówki akapitów - na
    samym dole strony. I tylko ta drukarka...

    [...]

    > Moje uprzejme odpowiedzi na obraźliwe słowa musiały być celne, skoro
    > niezaspokojone tam pretensje zostały przeniesione do tego wątku.

    Nie przejmuj się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl