  • Data: 2010-01-19 12:48:22
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hj3mfs$a7m$2@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli ktoś Cię krytykował za brak umiejętności zaprogramowania telewizora,
    > to na pewno nie byłem ja. Wprost przeciwnie. usiłowałem Ci pomóc.

    To zdanie najpierw napisałem bez tego nawiasu - przeczytaj je tak. Dodając
    do tego cały kontekst wychodzi, że nie ma co mi (ale też innym) zazdrościć,
    bo na pewno wielu innych rzeczy nie wiem (nie wiedzą).
    Nawias wstawiłem potem jako przykład tego, co akurat przy tej okazji wyszło,
    że nie wiem.
    Jeśli odebrałeś to jako skierowane do Ciebie to sorry, nie miałem takiej
    intencji.

    > Jednak Ty wykazałeś niechęć do porozumienia.

    Z tym się niestety nie zgadzam.
    Najpierw naskoczyłeś na mnie za określenie tych pozycji pamięci warstwą
    pośrednią zamiast powszechnie przyjętym przez fachowców słowem (nadal nie
    uważam, że bezwzględnie konieczne było zmienianie tego słownictwa).
    Potem udało mi się od Ciebie dowiedzieć, że powinienem to nazywać pozycjami
    pamięci.
    Potem zadałeś pytanie, na które nie dało się jednoznacznie odpowiedzieć.
    Sugerowało ono, że jednak to powszechnie przyjęte przez fachowców określenie
    rozumiesz inaczej niż to jest w moim TV a więc powinno być użyte jakieś inne
    określenie (dlaczego nie warstwa pośrednia - tylko nie w telewizorze jak to
    wrzuciłeś tu do tego wątku tylko w procesie programowania programów TV).
    Mimo niejednoznaczności pytania próbowałem odpowiedzieć jednoznacznie,
    jednak wymagało to przypomnienia uzgodnionego dopiero co sposobu nazywania
    pojęć.
    To według Ciebie oznaczało brak umiejętności odpowiedzi na proste pytanie.
    Gdzie wykazałem niechęć ?
    Nie mogę przecież podać informacji jakby ten TV zachowywał się tak jak Ty
    chcesz tylko muszę tak jak on ma.

    > I ta próba zwekslowania problemu na boczny tor świadczy o Twojej
    > nieuczciwości, lub ograniczeniu umysłowym.

    Przyjmij, że ograniczeniu, bo do tego mogę się spokojnie przyznać - każdy to
    ma.
    P.G.