  • Data: 2010-01-14 15:32:36
    Temat: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem ile się płaci za UPC, ale wzrost z 2,50 do 14,60
    > (za TV osiedlową) nie wydaje mi się uzasadniony inflacją.
    > Mieszkań jest może 500 - ktoś (na 99% jedna osoba) bierze
    > 87 600 rocznie za prawie nic nie robienie.

    Muszę Cię rozczarować, ale (zakładając że w sieci są
    rozsądne programy) cena 14,60 nie jest w stanie pokryć nawet
    opłat dla nadawców. Skończyły się czasy że w sieć można
    wpuścić co się chce, teraz z każdym nadawcą musisz mieć
    podpisaną umowę i płacić za KAŻDEGO abonenta. Na dodatek
    wielu nadawców ma kwoty minimalne, które trzeba płacić nawet
    jak masz 10 abonentów :-). Do tego dochodzą opłaty na PISF,
    ZAPA i ZAiKS. Dokładając do tego nawet minimalną opłatę na
    konserwację, czasem jakieś naprawy itp. wychodzi, że albo
    ktoś dokłada do interesu, albo... oszukuje nadawców na
    ilości abonentów ;-).