    From: "Marcin" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat wszystko-odporny :) ?
    Date: Thu, 15 Jul 2010 14:49:53 +0000 (UTC)

    Mialem podobny dylemat, dokupilem olympusa stylus 1030SW (u nas nazywa sie
    mju) - na cale szczescie kupiony za oceanem, wiec troche taniej i mniej szkoda
    pieniedzy.

    Jestem bardzo niezadowolony z jakosci zdjec - wowczas byl to praktycznie
    jedyny taki "twardziel", dzisiaj sa juz inne, moze inni producenci maja lepsze
    modele, ale sprawdz dokladnie te aparaty zanim kupisz.

    Ten moj olympus mial nawet niezle recenzje, ale w praktyce wyglada to slabo.
    Az sie czasem zastanawiam czy moj model nie jest moze jakis wadliwy, ale chyba
    wszystko z nim jest ok, po prostu: nie mozna oczekiwac od tych aparacikow zbyt
    wiele.

    Teraz ten maly aparat, ktory mial byc drugim aparatem, gdy nie chce mi sie
    targac lustrzanki, sluzy mi wylacznie jak bawie sie z dziecmi w wodzie.

    Tydzien temu zasanawialem sie czy brac go na wycieczke rowerowa, ale koniec
    koncow zabralem starego olympusa ultrazoom, ktory kilka lat lezal w piwnicy,
    mimo, ze stary, ze ma tylko 4mpix, itd, to zdjecia robi jednak lepsze.

    Zastanow sie powaznie, sprawdz aparaty zanim kupisz. Jesli to ma byc taki
    pstryczek na basen, nad morze i czy jezioro, to jasne, warto, bo zrobisz nim
    fotki, ktorych normalnie nie zrobisz, ale nie licz na nic wiecej