  • Data: 2010-07-15 16:11:49
    Temat: Re: Jaki aparat wszystko-odporny :) ?
    Od: dembol <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-15 16:49, Marcin pisze:
    > Mialem podobny dylemat, dokupilem olympusa stylus 1030SW (u nas nazywa sie
    > mju) - na cale szczescie kupiony za oceanem, wiec troche taniej i mniej szkoda
    > pieniedzy.

    Myślałem właśnie o typowym kompakcie w wodoszczelnej obudowie, żeby na
    imprezy, wyjazdy na surfing, rower, narty czy gdziekolwiek indziej
    (gdzie istnieje duże ryzyko uszkodzenia) nie brać lustrzanki.

    Generalnie martwi mnie to, co napisałeś.
    Nie dalej jak kilka lat temu zastanawiałem się nad podobnym aparatem, ale:
    - zdjęcia były na poziomie dobrego aparatu w komórce
    - spora waga
    - przyciski trudne w obsłudze
    - lipna jakość zdjęć

    Oczekuje jakości co najmniej mojego poprzedniego mini-kompakta - IXUSa
    65 bo wszystko poniżej tego mogę zrobić komórką :)

    --
    dembol