  • 11. Data: 2009-04-07 20:51:28
    Temat: Re: Jaki aparat - pod kątem zdjęć, które robię...
    Od: "Rob" <t...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:grgb1r$8mq$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie daj sobie wmówić, że lustrzanka z kitem jest bez sensu.

    Może to wygoda, albo ślepe przyzwyczajenie... Ważne jest dla mnie live
    view. Chyba jedynie alfa to ma w tej klasie cenowej? Nie mam zamiary kupować
    kamerki, a czasem jest potrzeba czegoś na szybko w postaci filmiku.
    No i tryby makro i super makro - z tego co kojarzę, do lustrzanki muszę mieć
    pierścienie do tego?
    No i ta torba pełna obiektywów. W kompakcie - mam to w jednym.

    Czy sx10 - nie poradzi sobie w oświetleniu np. o swicie czy wieczorem? Czy
    da spore szumy?
    Tu masz, co lubię: http://www.dkaminski.yoyo.pl/ :)

    ROB
    temple(małpa)tlen.pl
    ----------------------

  • 12. Data: 2009-04-07 23:32:06
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Rob wrote:

> [...]
    > No i ta torba pełna obiektywów. W kompakcie - mam to w jednym.
    >
    > Czy sx10 - nie poradzi sobie w oświetleniu np. o swicie czy wieczorem?

    LV jest w większości lustrzanek, w tym we wspomnianych przeze mnie
    wcześniej Olkach. Alfa nie jest tu niczym szczególnym, mocno ją
    reklamują... Do makro służą obiektywy, kitem zrobisz kwiatka, grzyba,
    kamyk, nie wiem czego oczekujesz... Filmy mogą przemawiać za kompaktem
    ale niektóre najnowsze lustrzanki też potrafią je kręcić.
    To tak dla wyjaśnienia. Być może dla Ciebie kompakt będzie najlepszy, w
    sumie teraz prawie każdy chce lustro, potrzebuje czy nie. Jak chcesz
    świadomie robić zdjęcia kompaktem to rób, taki aparat ma niewątpliwie
    też swoje zalety...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 13. Data: 2009-04-08 04:55:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ja też mam i co?

    Zmien uzytkownika :)

  • 14. Data: 2009-04-08 05:21:10
    Od: "Rob" <t...@U...o2.pl.invalid>

    > Do makro służą obiektywy, kitem zrobisz kwiatka, grzyba, kamyk, nie wiem
    > czego oczekujesz...

    aha

    > ale niektóre najnowsze lustrzanki też potrafią je kręcić.

    Ale znacznie powyżej 2tys.

    > Jak chcesz świadomie robić zdjęcia kompaktem to rób, taki aparat ma
    > niewątpliwie też swoje zalety...

    Boję się tylko o szumy. Kompakty mają upakowane MAŁE matryce. A moje
    inspiracje fotograficzne - to właśnie poranki i wieczory, a nie pełna słońca
    lokacja...

    ROB
    temple(małpa)tlen.pl
    ----------------------

  • 15. Data: 2009-04-08 07:07:36
    Od: "pietrek" <p...@N...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Potem kupilem Casio EX-P700
    > Poszperaj na allegro - mozna je kupic ponizej 300zl.

    Nie jest tak rozowo - ani jednej sztuki obecnie, a w "zakonczonych" sztuk
    jeden w cenie 379zl.

  • 16. Data: 2009-04-08 08:16:59
    Od: j...@a...at

    > Boj si tylko o szumy. Kompakty maj upakowane MA E matryce. A moje
    > inspiracje fotograficzne - to w a nie poranki i wieczory, a nie pe na s o ca
    > lokacja...
    >
    > Pozdrawiam

    masz racje.
    ja jestem zwolennikiem habryd bedacych kompromisem pomiedzy
    mozliwosciami jakie daje dslr i wygoda jaka daje kompakt. z mojego
    doswiadczenie wynika ze w 90% przypadkow zdjecia z hybrydy sa
    jakosciowo porownywalne.
    Roznice wychodza przy koniecznosci sotosowania dliuzszych czasow.
    Szumy w hybrydach mimo odszumiania rosna lawinowo ze wzrostem czasu
    naswietlania.
    o ile w dobrych warunkcha slonecznych na niskich iso nie stanowia
    problemu to przy dluzszych czasach nawet jjuz z reki rzedu 1/10 sek
    sa znacznie wyzsze niz w dslr ach.

    pozostale aspekty sa w praktyce czesto porownywalne a nie jeden raz na
    korzysc hybrydy ( ostrosc)

    XXX

  • 17. Data: 2009-04-08 09:31:26
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    >W poście
    ><2...@a...go
    oglegroups.com>,
    > q...@g...com nabazgrał:

    > To nie szczęście, to Firefox :P

    pff , w Chrome tez nie ma i to bez żadnych pluginów :P

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 18. Data: 2009-04-08 12:40:09
    Temat: Re: Re: Jaki aparat - pod kątem zdjęć, które robię...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2009, j...@a...at wrote:

    > ja jestem zwolennikiem habryd bedacych kompromisem pomiedzy
    > mozliwosciami jakie daje dslr i wygoda jaka daje kompakt.
    [...]
    > Roznice wychodza przy koniecznosci sotosowania dliuzszych czasow.

    ...i szybkości automatyki. To tak dla porządku :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2009-04-08 12:44:28
    Od: "Rob" <t...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pff , w Chrome tez nie ma i to bez żadnych pluginów :P

    Czy mogę prosić forumowiczów o powrót do TEMATU WĄTKU?

    ROB
    temple(małpa)tlen.pl

  • 20. Data: 2009-04-08 12:59:09
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Czy mogę prosić forumowiczów o powrót do TEMATU WĄTKU?

    Mozesz, ale porzuc wszelkie nadzieje ;)