    From: HGW <h...@h...abuse>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki aparat do kiepskiego światła
    Date: Sun, 21 Oct 2012 13:15:14 +0200

    W dniu 2012-10-19 23:01, Mariusz [mr.] pisze:

    > To chyba naprawdę tylko z demobilu (a wtedy trzeba trochę więcej
    > uwagi poświęcić na sprawdzenie sprzętu) - liczyć się będzie głównie
    > fizyczny rozmiar matrycy, a to producenci bardzo sobie cenią:
    > http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Camera-Sens
    or-Ratings/List-view
    > i uszeregować wg: 'Sports (Low-Light ISO)'.
    >
    > Oczywiście możesz też zostać artystą i zrobić to komórką... ;)

    Cholera, same Nikony na początku za sporą cenę :(

    > Jasnym szkłem zyskujesz dwukrotne skrócenie czasu, dobrą matrycą -
    > cztero-, ośmiokrotne.

    No to tu mnie masz, jakie matryce radzisz w takim razie, tak aby było w
    miarę optymalnie? Rozumiem, że można mieć mniej wypasiony obiektyw ale
    matryca musi być pierwsza klasa w takim razie! :)
    Tylko może jest tak, że jak już matryca jest ta z tych lepszych to i
    reszta full wypas, łącznie z ceną?