  • Data: 2012-10-19 23:01:15
    Temat: Re: Jaki aparat do kiepskiego światła
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HGW" <h...@h...abuse> wrote:

    > Jaki aparat poradzicie do trudnych warunków w postaci występów
    > scenicznych pod dachem ze sztucznym oświetleniem ale bez flesza -
    > tanecznych
    [...]
    > Interesuje mnie sprzęt ekonomiczny do 1000 PLN i druga wersja
    > rozrzutna do 2000 PLN. Jak już pisałem może to być coś z demobilu.
    > W ogóle mnie nie interesują inne parametry

    To chyba naprawdę tylko z demobilu (a wtedy trzeba trochę więcej
    uwagi poświęcić na sprawdzenie sprzętu) - liczyć się będzie głównie
    fizyczny rozmiar matrycy, a to producenci bardzo sobie cenią:
    http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Camera-Sens
    or-Ratings/List-view
    i uszeregować wg: 'Sports (Low-Light ISO)'.

    Oczywiście możesz też zostać artystą i zrobić to komórką... ;)

    > czyli interesuje mnie głównie sprawdzony superjasny obiektyw z matrycą
    > która to doceni

    ... i vice versa, bo niejedno jasne szkło mydli na pełnej dziurze.

    > Pojawiło się trochę sprzętu z f 1.4 ale na ile to prawda i na ile się
    > sprawdza w boju?

    Jasnym szkłem zyskujesz dwukrotne skrócenie czasu, dobrą matrycą -
    cztero-, ośmiokrotne.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]